روز دانشجو تبلور عدالتخواهی است

فت فتو/کرمان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد جیرفت گفت: ۱۶ آذرماه یادآور حرکت های دانشجویی در راستای به ثمر رسیدن اهداف عالیه مبارزان انقلابی است که باید مورد توجه واقع شود. “محسن اسماعیلی” امروز ۲۴ آبان‌ماه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه از برگزاری مراسم ویژه روز دانشجو  خبرداد و گفت: تقارن هفته بسیج با روز دانشجو […]

فت فتو/کرمان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد جیرفت گفت: ۱۶ آذرماه یادآور حرکت های دانشجویی در راستای به ثمر رسیدن اهداف عالیه مبارزان انقلابی است که باید مورد توجه واقع شود.

“محسن اسماعیلی” امروز ۲۴ آبان‌ماه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه از برگزاری مراسم ویژه روز دانشجو  خبرداد و گفت: تقارن هفته بسیج با روز دانشجو در اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد دانشجویی مدنظر است که این مهم با مشارکت معاونت فرهنگی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد و دیگر بخش های دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی نگاه تخصصی و فرهنگی به ویژه برنامه های روز دانشجو و هفته بسیج را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس نشان دهنده این است که دانشگاه با همکاری حوزه بسیج دانشجویی می تواند با تعامل و همکاری در همه مناسب ها به نحو احسن مشارکت داشته باشند.

اسماعیلی تجلیل از دانشجویانی که در اجرای برنامه های فرهنگی همکاری داشته اند را در جذب حداکثری موثر دانست و گفت: روز دانشجو با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ۱۶ آذرماه یادآور حرکت های دانشجویی در راستای به ثمر رسیدن اهداف عالیه مبارزان انقلابی و تبلور عدالتخواهی است که باید مورد توجه واقع شود.

به گزارش فت فتو، “امیرحسین مقبلی” مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد جیرفت نیز از همکاری هر چه بیشتر با بدنه دانشگاه برای برگزاری هفته بسیج و روز دانشجو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان مانند آحاد مختلف جامعه در پیروزی انقلاب و مبارزات پیش از انقلاب نقش به سزایی داشته اند لذا می طلبد این روز را با شور و نگاه ویژه برگزار نماییم.

وی توجه به دیدگاه های دانشجویی را در امر مطالبه گری در راستای حمایت از حقوق شهروندی مورد تاکید قرار داد و افزود: برگزاری تریبون آزاد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی نمونه بارز یک جهش دانشجویی است که این رویکرد باید ادامه داشته باشد.

مقبلی ضمن استقبال از برگزاری کرسی آزاداندیشی در هفته بسیج گفت: تجربه نشان داده هر کجا قشر جوان و متدین پای کار آمدند، نتیجه گرفتیم.

انتهای پیام




روز دانشجو تبلور عدالتخواهی است

منبع:ایـسنا
? روز دانشجو تبلور عدالتخواهی است