روایت شیرین دوستداران “حاج قاسم”/ راه شهید سلیمانی ادامه دارد + فیلم

این روزها گلزار شهدای کرمان لبریز از جمعیتی است که خود ‌را از دور و نزدیک به این مکان مقدس رسانده‌اند تا اعلام کنند راه شهید سلیمانی ادامه دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، در سه سالی که از شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد گلزار […]

این روزها گلزار شهدای کرمان لبریز از جمعیتی است که خود ‌را از دور و نزدیک به این مکان مقدس رسانده‌اند تا اعلام کنند راه شهید سلیمانی ادامه دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، در سه سالی که از شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد گلزار شهدای کرمان همواره شاهد جلوه‌هایی زیبا از حضور زائران، عاشقان و دلدادگانی بوده که خود را از گوشه و کنار ایران، جهان اسلام و دنیا به این مکان مقدس رسانده‌اند، زائرانی که نه دوری راه و نه سردی هوا، هیچ کدام مانع حضور آنها در پایتخت مقاومت اسلامی نشده است.

این روزها همه از عشق به سرداری می‌گویند که حالا دیگر در جمع ما نیست اما راه، هدف و مکتبش ادامه دارد؛ این روزها همه از فرماندهی می‌گویند که سردار رشید اسلام بود اما خود را سرباز ولایت می‌دانست. این روزها گلزار شهدای کرمان لبریز از جمعیتی است که خود ‌را از دور و نزدیک به این مکان مقدس رسانده‌اند تا در سومین سالگرد ‌شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت تجدید پیمان و عهدی با سردار دل‌ها داشته باشند.

حاج قاسم از نگاه دهه نودی‌ها + فیلم

به گزارش تسنیم در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، ابراز عشق و ارادت دسته‌ها، گروه‌ها، اقشار، قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف به حاج قاسم به اوج خود رسیده؛ هر کس با لهجه و زبانی از عشق به سردار دل‌ها می‌گوید؛ زائری از ترکیه حاج قاسم را فرمانده امت اسلام می‌داند و می‌گوید به گلزار شهدای کرمان آمده تا ادامه راه حاج قاسم باشد.

به گزارش تسنیم، برنامه‌های گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به طور رسمی از شب پنجشنبه و با قرائت دعای پرفیض کمیل در گلزار شهدای کرمان آغاز شد تا مدفن سردار بزرگ مقاومت و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری از هشتم تا هجدهم دی‌ماه شاهد برگزاری برنامه‌های دهه مقاومت باشد.

مصاحبه ویدیویی با زائرانی از کشور ترکیه و استان‌های مشهد، مازندران، بجنورد و اصفهان که در شب شهادت حاج قاسم خودشان را به مزار مطهر حاجی رساندند از منظرتان می‌گذرد.

استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

انتهای پیام/۵۱۱/




روایت شیرین دوستداران “حاج قاسم”/ راه شهید سلیمانی ادامه دارد + فیلم

منبع: تسنــیم
? روایت شیرین دوستداران “حاج قاسم”/ راه شهید سلیمانی ادامه دارد + فیلم