رهایی نوجوان ۱۴ ساله کوهبنانی بعد از ۶ روز از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات کوهبنان نوجوان ۱۴ ساله پس از ۶ روز از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کوهبنان و همکاری پلیس استان یزد پسر نوجوان ۱۴ ساله‌ای که ۶ روز قبل از […]


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات کوهبنان نوجوان ۱۴ ساله پس از ۶ روز از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کوهبنان و همکاری پلیس استان یزد پسر نوجوان ۱۴ ساله‌ای که ۶ روز قبل از روستای ده بابوییه شهرستان کوهبنان گروگان گرفته شده بود آزاد شد.

سردار فرشید افزود: این فرد آدم‌ربا که قصد انتقال گروگان را به سمت کشورهای همجوار داشت، با نیابت قضایی ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی کوهبنان و بهاباد در یک اقدام ضربتی در استان یزد دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان عنوان کرد: این نوجوان پس از آزادی به آغوش خانواده بازگشت و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





رهایی نوجوان ۱۴ ساله کوهبنانی بعد از ۶ روز از چنگال آدم‌ربایان

منبع: فــارس
? رهایی نوجوان ۱۴ ساله کوهبنانی بعد از ۶ روز از چنگال آدم‌ربایان