رقابت ۳۲ کاندیدا برای تصاحب کرسی حوزه رفسنجان و انار در مجلس

نذیر کرمان/کرمان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان گفت: با انصراف ۳۰ نفر از کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هم‌اکنون ۳۲ نفر در رقابت حوزه انتخابیه انار و رفسنجان حضور دارند. دکتر مجید دهقانی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و […]

نذیر کرمان/کرمان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان گفت: با انصراف ۳۰ نفر از کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هم‌اکنون ۳۲ نفر در رقابت حوزه انتخابیه انار و رفسنجان حضور دارند.

دکتر مجید دهقانی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار ۸۱ نفر از کاندیداها ثبت‌نام خود را قطعی کردند که پس از بررسی صلاحیت در هیات‌های اجرایی و نظارت، در نهایت ۶۰ نفر تأیید صلاحیت شدند.

وی افزود: مجموعاً بعد از ثبت‌نام قطعی تا روز گذشته که روز پایان انصراف‌ها بود، ۳۰ نفر انصراف دادند و هم‌اکنون ۳۲ نفر تأیید نهایی را دارند که تا انتها در فرایند انتخابات حضور دارند و یک نفر نیز از حوزه رفسنجان به تهران تغییر حوزه انتخابیه داده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم رقابت سالمی را بین این ۳۲ نفر شاهد باشیم و ان‌شاءالله با یک انتخاب خوب از سوی مردم و با مشارکت پرشور و بالای مردم، شاهد مجلسی قدرتمند باشیم.

انتهای پیام




رقابت ۳۲ کاندیدا برای تصاحب کرسی حوزه رفسنجان و انار در مجلس

منبع: ایـسنا
? رقابت ۳۲ کاندیدا برای تصاحب کرسی حوزه رفسنجان و انار در مجلس