رشد ۴۰ درصدی اهدای خون کرمانی در تاسوعا و عاشورا/ اهدای خون را محدود نکنید

فت فتو/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: مردم نوعدوست استان کرمان در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۸۸ هزار و ۴۵۰ سی سی خون اهدا کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ در ایام عزاداری امام حسین علیه السلام ۴۰ درصد افزایش داشته است. دکتر”ایرج شکوهی” امروز دوم شهریورماه در جمع […]

فت فتو/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: مردم نوعدوست استان کرمان در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۸۸ هزار و ۴۵۰ سی سی خون اهدا کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ در ایام عزاداری امام حسین علیه السلام ۴۰ درصد افزایش داشته است.

دکتر”ایرج شکوهی” امروز دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران با تقدیر از مردم نوعدوست استان کرمان به دلیل یاری رساندن اداره کل انتقال خون استان کرمان در تامین خون و فرآورده های خونی برای بیماران اظهار کرد: در تاسوعا و عاشورای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان کرمان شاهد رشد اهدای خون بودیم.

وی افزود: مردم نوعدوست استان کرمان در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۸۸ هزار و ۴۵۰ سی سی خون اهدا کردند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ در ایام عزاداری امام حسین علیه السلام ۴۰ درصد افزایش داشته است.

شکوهی تصریح کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا ۷۵۹ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان کرمان مراجعه کردند که ۶۴۱ نفر از آنان موفق به اهدای خون شدند که در مقایسه با سال قبل رشد ۳۸ درصدی مراجعه اهداکنندگان،۴۰ درصد رشد خونگیری و ۳۹ درصد رشد در اهداکنندگان مستمر خون را نشان می دهد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیان کرد: پویش نذر خون تا اربعین حسینی در پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان ادامه دارد و نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی و روزانه است.

وی از مردم کرمان درخواست کرد در روزهایی که با تراکم کمتری از سوی اهداکنندگان مواجه هستیم برای انجام این امر خداپسندانه مراجعه نموده و اهدای خون را فقط به روزهای خاص موکول نکنند.

انتهای پیام




رشد ۴۰ درصدی اهدای خون کرمانی در تاسوعا و عاشورا/ اهدای خون را محدود نکنید

منبع:ایـسنا
? رشد ۴۰ درصدی اهدای خون کرمانی در تاسوعا و عاشورا/ اهدای خون را محدود نکنید