رشد مراکز جامع توانبخشی هلال احمر در شرق استان کرمان

فرماندار نرماشیر گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به همت مراکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر در شرق کرمان با کیفیت بسیار خوبی رشد کرده است. حمید طبسی نژاد امروز در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات جمعیت هلال احمر در منطقه شرق استان کرمان گفت: ارائه […]

فرماندار نرماشیر گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به همت مراکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر در شرق کرمان با کیفیت بسیار خوبی رشد کرده است.

حمید طبسی نژاد امروز در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات جمعیت هلال احمر در منطقه شرق استان کرمان گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی  از سوی مراکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر با کیفیت بسیار خوبی رشد کرده است.

به گفته او تامین کمک هزینه بیماران نیازمند، یکی از اولویت‌های خدمات جمعیت هلال احمر در نرماشیر است. 

فرماندار نرماشیر همچنین در این دیدار خواستار تقویت و تجهیز حوزه امدادونجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر در شهرستان نرماشیر شد.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این دیدار گفت: همکاری و تعامل فرمانداری در تقویت و تجهیز پایگاه امدادونجات جاده‌ای در نرماشیر بسیار حائز اهمیت بوده است. 

او می گوید: تربیت و توانمندسازی امدادگر توانمند و متخصص با هدف امدادرسانی سریع و به موقع در حوادث از اولویت‌های بسیار مهم جمعیت هلال احمر است.

فلاح گفت: قانون راه اندازی پایگاه‌ها، ۴۰ کیلومتری شهرستان‌ها است و پایگاه امدادونجات جاده‌ای در مرکز شعبه نرماشیر تقویت خواهد شد.

او می گوید: آموزش جدی مردم در روستا‌ها و راه اندازی خانه‌های هلال و همچنین آموزش دانشجویان و دانش آموزان از اولویت آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر نرماشیر است.

فت فتو کرمان کرمان




رشد مراکز جامع توانبخشی هلال احمر در شرق استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? رشد مراکز جامع توانبخشی هلال احمر در شرق استان کرمان