ربیعی: می‌خواهم سرم مقابل مردم رفسنجان بالا باشد

سرمربی مس رفسنجان گفت: بعد از گلی که زدیم با تمرکز بالا بازی نکردیم که باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان، پس از باخت مقابل استقلال تهران گفت: بازی خیلی خوب و جذابی بود. سرعت بالایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. موقعیت‌های خوبی […]

سرمربی مس رفسنجان گفت: بعد از گلی که زدیم با تمرکز بالا بازی نکردیم که باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان، پس از باخت مقابل استقلال تهران گفت: بازی خیلی خوب و جذابی بود. سرعت بالایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. موقعیت‌های خوبی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد. به بازیکنان خودم خسته نباشید و به استقلال تبریک می‌گویم. یکی دو لحظه را بعد از گلزنی از دست دادیم.

او ادامه داد: روی گلی که در ضربه ایستگاهی خوردیم هنوز متعجبم چون تیم ما در دفاع ضربات ایستگاهی خوب است. بازیکنان ما اشتباه کردند و گل خوردیم. ما بعد از گل باید ۵ دقیقه با تمرکز بالا بازی می‌کردیم که این تمرکز را نداشتیم. البته نمی‌دانم خطا بود یا نه. در گل دوم ولی حرکت قایدی خوب بود چون دو بازیکن ما را همزمان جا گذاشت و پاس خوبی هم داد. بازی خیلی خوبی بود و ماهم موقعت‌هایی برای تساوی کردن داشتم.

سرمربی مس رفسنجان درباره چمن ورزشگاه این تیم نیز گفت: امسال کیفیت زمین ما خیلی خوب نبود اما رفته رفته بهتر شد. فضایی که من مد نظرم است داشتن امکانات ایده‌آل است.

وی گفت: تیم ما از نظر اشتباهات داوری رتبه اول را دارد. به گفته خود کارشناسان داوری و از نظر سود بردن از داوری هم رتبه خوبی نداریم. برای من سوال است که آیا برای باشگاه‌های دیگر هم این اتفاق می‌افتد؟ از نظر اخلاق و شخصیتی دوست ندارم به این موضوعات خیلی بپردازم اما در باشگاه‌های دیگر این میزان اشتباهات وجود ندارد. باید طوری برخورد شود که انتخاب داوران برای بازی‌های مس بهتر باشد تا نتیجه در زمین مسابقه رقم بخورد.

ربیعی با اشاره به ارتباط خوب خود با باشگاه مس رفسنجان نیز گفت: ارتباط من با باشگاه مس ارتباط دو طرفه است. به همان میزان که من برای شهر رفسنجان و باشگاه مس تلاش کرده‌ام، به همان میزان شهر رفسنجان به من احترام قائل بوده. من از جانب یک مربی صحبت می‌کنم. اگر دوباره سرمربی مس باشم از خود می‌خواهم که در جدول لیگ ارتقا پیدا کنیم چون همه از من همین انتظار را دارند.

او افزود: حال برای این که به رتبه‌های چهارم، سوم و دوم برسیم، باید در حوزه رقابتی فعالیت کنیم. اگر مس می‌خواهد با باشگاه‌های بزرگ و پر امکانات مثل استقلال و پرسپولسس و سپاهان، تراکتور، فولاد و گل‌گهر رقابت کند، باید در تمام حوزه‌ها از جمله حوزه منابع مالی، انسانی و … پیشرفت کند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: متاسفانه از صحبت‌های من برداشت‌های اشتباه صورت می‌گیرد. به عنوان مثال ما از رتبه ۱۰ لیگ یک به رتبه ۵ لیگ برتر رسیده‌ایم و این یک رشد است. حتی نسبت به فصل قبل هم از نظر رتبه و امتیازی رشد کرده‌ایم اما من همچنان می‌خواهم سرم مقابل مردم رفسنجان بالا باشد. نقد بر ما وارد است اما من نمی‌توانم در همه ابعاد باشگاه رشد ایجاد کنم و نیاز است باشگاه هم برای پیشرفت گام‌هایی بردارد.

ادامه دارد…




ربیعی: می‌خواهم سرم مقابل مردم رفسنجان بالا باشد

منبع: ایـسنا
? ربیعی: می‌خواهم سرم مقابل مردم رفسنجان بالا باشد