راه رشد کشور از انتخابات می‌گذرد

نذیر کرمان/کرمان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه راه رشد کشور از طریق انتخابات می‌گذرد، گفت: اینکه دشمن می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید یعنی نمی‌خواهد ما به رشد برسیم و پیشرفت کنیم. حجت‌الاسلام والمسلمین علی عارفی شامگاه چهارم اسفندماه در جشن بزرگ رأی اولی‌ها در ده‌زیار […]

نذیر کرمان/کرمان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه راه رشد کشور از طریق انتخابات می‌گذرد، گفت: اینکه دشمن می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید یعنی نمی‌خواهد ما به رشد برسیم و پیشرفت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عارفی شامگاه چهارم اسفندماه در جشن بزرگ رأی اولی‌ها در ده‌زیار کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در کشور برای امنیت و آرامش ما جان خود را تقدیم کردند و امروز خون شهیدان ثمره داده است.

وی افزود: رأی دادن به افراد را باید با شناخت انجام داد و کورکورانه رای دادن به ضرر خودمان و نظام اسلامی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: همه باید تحقیق کنیم و مرد میدان و زحمتکش را بشناسیم و بدانیم که بین مردم هست یا خیر.

وی با بیان اینکه راه رشد کشور از طریق انتخابات می‌گذرد، گفت: اینکه دشمن می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید یعنی نمی‌خواهد ما به رشد برسیم و پیشرفت کنیم.

عارفی تصریح کرد: نماینده مجلس باید باسواد، با ایمان و زمان‌شناس باشد و جوانان را درک کند و به فکر رفع مشکلات ازدواج و مسکن جوانان باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: وصیت شهید سلیمانی حمایت از ولایت است و امروز پشتیبانی از رهبری و نظام، شرکت در انتخابات است.

بنابراین گزارش، جشن رأی اولی‌ها در ده‌زیار با حضور پرشور جوانان و مولودی‌خوانی در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه علیه السلام برگزار شد.

انتهای پیام




راه رشد کشور از انتخابات می‌گذرد

منبع: ایـسنا
? راه رشد کشور از انتخابات می‌گذرد