راهداران استان کرمان آماده‌باش هستند/ لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری 

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: نیروهای راهداری استان کرمان برای باز نگه داشتن جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی در حالت آماده باش قرار دارند. احسان عراقی زاده امروز ۱۰ اسفندماه در جلسه مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اظهار کرد: نیروهای راهداری […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: نیروهای راهداری استان کرمان برای باز نگه داشتن جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی در حالت آماده باش قرار دارند.

احسان عراقی زاده امروز ۱۰ اسفندماه در جلسه مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اظهار کرد: نیروهای راهداری در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و باران و کولاک شدید در حالت آماده باش قرار گرفتند. 

وی با تعیین کشیک کارکنان اداره کل در محورهای شمال استان کرمان افزود: حضور گشت‌های راهداری بایستی در طول ۲۴ ساعته انتخابات در تمامی محورها مشهود باشد. 

عراقی زاده به حضور ۵۰۰ نیروی راهدار با ۳۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان کرمان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که طی ساعات آینده احتمال مسدودی راه‌های مواصلاتی وجود دارد لذا از هم استانی‌های تقاضا داریم از ترددهای غیرضروری در محورهای فرعی و روستایی خودداری کنند و در صورت لزوم حتماً قبل از سفر از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ از وضعیت مسیر مطلع شوند و همچنین تجهیزات زمستانی به ویژه از زنجیر چرخ استفاده کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان اولویت راهداران را بازگشایی راه‌های فرعی و روستایی با در نظر داشتن مسئله انتخابات دانست و اظهار کرد: باز نگه داشتن محورها برای رساندن صندوق‌های رأی به نقاط مختلف استان در دستور کار قرار دارد. 

وی از مردم خواستار همکاری‌های لازم با اکیپ‌های راهداری و سایر نیروهای امدادی داشته باشند و عنوان کرد: رانندگان همچنین جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها می‌توانند با نصب نرم افزار ۱۴۱ بر روی گوشی همراه خود همیشه از وضعیت محورهای کشور آگاهی داشته باشند.

انتهای پیام




راهداران استان کرمان آماده‌باش هستند/ لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری 

منبع: ایـسنا
? راهداران استان کرمان آماده‌باش هستند/ لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری