راه‌اندازی مجتمع «شوق زندگی» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کرمان گفت: مجتمع شوق زندگی با همکاری دستگاه قضایی در استان کرمان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی صبح امروز در حاشیه شورای اجتماعی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی مسائل و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار کمیته‌های […]


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کرمان گفت: مجتمع شوق زندگی با همکاری دستگاه قضایی در استان کرمان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی صبح امروز در حاشیه شورای اجتماعی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی مسائل و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار کمیته‌های تخصصی شورای اجتماعی استان کرمان قرار دارد.

وی از وجود بدنه کارشناسی در شورای اجتماعی استان کرمان خبر داد و بیان کرد: جلساتی با حضور خبرگان اجتماعی استان کرمان برگزار شد و به مادر مسئله‌ها در بحث آسیب‌های اجتماعی رسیدیم تا برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت دقیق باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: مجتمع شوق زندگی با همکاری دستگاه قضایی در استان کرمان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

جلالی همچنین راه‌اندازی کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری از معتادان متجاهر با همکاری خیرین و معادن در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی از دیگر مصوبات شورای اجتماعی استان کرمان ذکر کرد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش





راه‌اندازی مجتمع «شوق زندگی» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمان

منبع: فــارس
? راه‌اندازی مجتمع «شوق زندگی» با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمان