راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند در جیرفت

شهردار جیرفت از تحویل مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند شهر جیرفت به پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.  هادی ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان در جیرفت با بیان ضریب پوششی این دوربین‌ها اظهار داشت: در نصب این دوربین‌ها تقریبا تمامی مناطق شهری جیرفت بالاخص مناطق حساس و پرترافیک پوشش داده شده است. […]


شهردار جیرفت از تحویل مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند شهر جیرفت به پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.

 هادی ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان در جیرفت با بیان ضریب پوششی این دوربین‌ها اظهار داشت: در نصب این دوربین‌ها تقریبا تمامی مناطق شهری جیرفت بالاخص مناطق حساس و پرترافیک پوشش داده شده است.

شهردار شهر جیرفت ادامه داد: با بهره‌برداری از این مرکز، اقدامات پلیس راهور منظم‌تر و دقیق‌تر می‌شود و شاهد کاهش تصادفات و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خواهیم بود.

شهردار جیرفت با اعلام نصب ۷۰ دکل دوربین به همراه دوربین مداربسته با کیفیت و پلاک خوان و سیستم مانیتورینگ قوی، خاطر نشان کرد: با نصب این دوربین‌ها و مرکز مانیتورینگ در شهر جیرفت شاهد بهبود وضعیت ترافیک شهر، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی خواهیم بود.

ربانی با اشاره به راه‌اندازی این مرکز برای اولین بار در جنوب استان کرمان گفت: با اجرای طرح پایش تصویری شهر جیرفت این نوید را به مردم خواهیم داد که شاهد افزایش ضریب امنیت برای جلوگیری از وقوع جرائم در سطح شهر خواهیم بود.

شهردار جیرفت گفت: با نصب ۳۰ عدد دیگر دکل دوربین در سطح شهر جیرفت تا پایان سال و تحت پوشش قرار دادن سطح وسیع‌تری از شهر جیرفت علاوه بر رصد مسائل امنیتی، تخلفات مانند سرعت غیرمجاز، توقف وسایل نقلیه بر روی خطوط ایست، عبور از چراغ راهنمایی و رانندگی، توقف بر روی گذرگاه‌های عابر پیاده ثبت و اعمال قانون می‌شود.

پایان پیام / ۸۰۰۶۷ / ش





راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند در جیرفت

منبع: فــارس
? راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند در جیرفت