رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس لغو شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از لغو مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس و ابلاغ آن به دولت خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از لغو مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس و ابلاغ آن […]

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از لغو مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس و ابلاغ آن به دولت خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از لغو مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس و ابلاغ آن به دولت خبر داد و اظهار داشت: بعد از پیگیری‌های انجام شده توسط کمیسیون اقتصادی مجلس و برگزاری جلسات متعدد هیئت تطبیق قوانین مجلس در ارتباط با مصوبه دولت بابت مستمری تامین اجتماعی بعد از مدت‌ها مذاکره و درخواست از دولت برای اصلاح، به دلیل اصرار دولت بر مصوبه خود در نهایت این مصوبه در هیئت تطبیق برای دومین بار مطرح و رد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: امروز این مطلب توسط ریاست مجلس به طور رسمی به دولت اعلام و مصوبه دولت در ارتباط با پرداخت ۱۰ درصد به سایرین بازنشستگان تامین اجتماعی لغو شد.

افزایش ۵۷‌درصدی حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون کار لازم‌الاجرا شد/ اصلاح حقوق بازنشستگان در دست بررسی
تذکر نمایندگان مجلس به «رئیسی» درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق بازنشستگان

پورابراهیمی با بیان اینکه دولت مکلف است مجدداً مصوبه هیئت امنای صندوق و شورای عالی کار را در دستور کار قرار بدهد، گفت: امیدواریم این اقدام مجلس در لغو مصوبه هیئت وزیران این فضا را فراهم کند که دولت با ۳۸ درصد موافقت کند و هر چه سریع‌تر پرداخت بازنشستگان در کشور با عدد جدید اعلام شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس لغو شد

منبع: تسنــیم
? رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: مصوبه ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مجلس لغو شد