رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: به دنبال افزایش پرداختی ‌کارگران هستیم

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزایش پایه حقوق کارگری نباید به تعدیل نیرو منجر شود و این تصمیمات نباید به ضرر جامعه کارگری شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره امتنان، نخبگان و برترین‌های جامعه کار و کارگری استان کرمان […]

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزایش پایه حقوق کارگری نباید به تعدیل نیرو منجر شود و این تصمیمات نباید به ضرر جامعه کارگری شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره امتنان، نخبگان و برترین‌های جامعه کار و کارگری استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: افزایش ظرفیت تولید مطالبه ما در استان کرمان است.

وی با بیان اینکه ۱۷ میلیارد تن ذخیره برآوردی مس کشور است گفت: استان کرمان از نعمت خدادادی معادن بزرگ و ارزشمند برخوردار است و توجه به به ظرفیت‌های استان از جمله مس و زغال‌سنگ که ظرفیت‌های بسیار با ارزشی در استان کرمان هستند باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کرمان: شرکت‌های بزرگ استان برای تامین نیازمندی‌های خودشان هم سرمایه‌گذاری نکردند
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: مسیر اقتصادی دولت را مثبت ارزیابی می‌کنیم 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: گلایه‌ شدیدی از عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران داریم
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی استان کرمان بیان کرد: افزایش ظرفیت تولید در حوزه‌هایی که می‌تواند اشتغال‌زا باشد را باید مدنظر قرار داده و مدیرانی که کار نکردند باید مواخذه شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی جلوی خیانت مدیران در یکی از شرکت‌های گرفته شد، شاهد افزایش سود در آن مجموعه هستیم.

وی در ارتباط با افزایش پایه حقوق کارگری و نگرانی‌هایی که برای تعدیل نیرو وجود دارد گفت: به دنبال افزایش پرداختی به کارگران هستیم اما نباید این تصمیمات به ضرر جامعه کارگری شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: به دنبال افزایش پرداختی ‌کارگران هستیم

منبع: تسنــیم
? رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: به دنبال افزایش پرداختی ‌کارگران هستیم