رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان معرفی شد 

فت فتو/کرمان با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان در شهرستان جیرفت، سرهنگ امیر معین الدینی به عنوان رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان معرفی شد.  سرهنگ عبدالعلی روانبخش در جلسه معارفه رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان اظهار کرد: ما باید طوری رفتار کنیم مردم احساس کنند که ما در کنار آنها قرار داریم و […]

فت فتو/کرمان با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان در شهرستان جیرفت، سرهنگ امیر معین الدینی به عنوان رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان معرفی شد. 

سرهنگ عبدالعلی روانبخش در جلسه معارفه رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان اظهار کرد: ما باید طوری رفتار کنیم مردم احساس کنند که ما در کنار آنها قرار داریم و حافظ جانشان هستیم.
وی افزود: باید با اقدامات فرهنگی این را جا بیندازیم که مردم ما را درکنار خودشان احساس کنند و بدانند که سلامت و جان آنها برای ما تا چه اندازه حائز اهمیت است و باید شبانه روز در محورها آماده باشیم و تصادفاتی که رخ می دهد، را تجزیه و تحلیل کنیم و با توصیه های پلیسی مان به مردم آگاهی بخشی داشته باشیم. 
وی اشاره ای به تعامل با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان داشت و گفت : این تعامل موجب افزایش امنیت راه ها خواهد شد و از این ظرفیت حداکثر استفاده را در جهت کاهش تصادفات جاده ای داشته باشید.  
گفتنی است در پایان این جلسه سرهنگ امیر معین الدینی به سمت رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان منصوب و از خدمات سرپرست  آن سرهنگ محمدجواد بهرامی تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام




رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان معرفی شد 

منبع: ایـسنا
? رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان معرفی شد