رئیس شورای شهر: مردم بم به خوبی حمایت سپاه را درک کرده‌اند

فت فتو/کرمان در نشست علنی شورای اسلامی شهر بم با حضور سرهنگ بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم، حمایت اعضای شورا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام شد. به گزارش فت فتو، در این نشست منصور عزیزآبادی رئیس شورای اسلامی شهر بم درباره بیانیه ننگین اتحادیه اروپا گفت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی […]

فت فتو/کرمان در نشست علنی شورای اسلامی شهر بم با حضور سرهنگ بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم، حمایت اعضای شورا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام شد.

به گزارش فت فتو، در این نشست منصور عزیزآبادی رئیس شورای اسلامی شهر بم درباره بیانیه ننگین اتحادیه اروپا گفت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی “اگر سپاه نبود کشور هم نبود”. سپاه شخص و فرد نیست بلکه مکتبی است که هر کسی آن را لمس نکرده باشد مردم بم در زلزله سال ۸۲ آن را به خوبی لمس کرده اند.

وی بیان کرد: در زلزله سال ۸۲ اولین کسانی که بر بالین مجروحان ما آمدند سپاه بود و همچنین در بحث آواربرداری نیز کمک های زیادی به مردم بم کردند.

عزیزآبادی با اعلام حمایت اعضای شورای شهر بم از سپاه گفت: استعمارگران زمانی که داعش را پرورش دادند و نتوانستند کاری انجام دهند بیانیه هایی صادر می کنند که از نظر ما مردم توخالی است زیرا مردم خود را جزو سپاه می دانند و در کنار سپاه قرار دارند .

در ادامه کریم غضنفرآبادی عضو شورای اسلامی شهر بم نیز گفت: همانطور که سپاه بازوی مردم و از بدنه مردم است، مانند بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز ما افتخار می کنیم همگی بسیجی هستیم و در مکتب بسیج بزرگ شدیم و مطمئن هستیم که آیندگان ما نیز نسبت به بسیج و سپاه همین رویه را خواهند داشت.

وی بیان کرد: سپاه مربوط به یک شخص نیست و همه سبزپوشان سپاه برای ما یک مکتب و روش هستند که ما به این مکتب افتخار می‌کنیم و حاضریم در این راه جان خود را نیز فدا کنیم.

این عضو شورا اظهار کرد: با گذشت ۴۴ سال از انقلاب هر روز بر توفیقات نظام افزوده می شود و این اقتدار و عزت و بالندگی را سپاه پاسداران رقم می زند.

در ادامه علی جزینی زاده عضو شورای اسلامی شهر بم گفت: اتحادیه اروپا با بیانیه ای که صادر کرد چهره واقعی خودش را نشان داد، سپاه قلب ملت است و سپاهی از کشور دیگری نیامده و از خانواده ما مردم است .

وی افزود: در بحث بیماری کرونا سپاه پاسداران نیز در کنار علوم پزشکی بزرگترین خدمت را انجام داد .

در این نشست محمدتقی جهان‌پور نیز دیگر عضو شورای اسلامی شهر بم گفت: کوچکترین وظیفه اعضای شورای شهر بم حمایت از این نهاد انقلابی و مردمی است که سال ها در مسائل امنیتی، اجتماعی و اقتصادی برای مردم و کشور زحمت کشیده است.

وی عنوان کرد: در تمامی موارد سپاه پاسداران در کنار مردم بوده است و به خصوص در بحران کرونا در شهر بم سپاه پاسداران بم بسیار کمک کرد.

در ادامه حبیب‌الله قلعه خانی عضو شورای شهر بم گفت: امروزه اگر کشورهایی مانند یمن، سوریه ، عراق و … حرفی برای گفتن دارند به دلیل حضور برادران سپاهی در این مناطق است .

او تاکید کرد: سپاه پاسداران مختص مردم ایران نیست و دنیای اسلام به این نتیجه رسیده که با توجه به دسیسه کشورهای غاصب وجود سپاه قلب تپنده مسلمانان جهان است و این فرصت نصیب انقلاب اسلامی شده است .

این عضو شورای شهر بم افزود: پارلمان اروپا بدون فکر و اندیشه و بدون نگاه به مردم شریف مسلمان این رفتار را انجام داده است و هدف آمریکا و اسراییل نیز تفرقه افکنی در بین مسلمانان چه شیعه و سنی است.

در این نشست همچنین حامد سلجوقیان دیگر عضو شورای اسلامی شهر بم عنوان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) هدف از پایه گذاری سپاه را برای پاسداشت از تمامیت انقلاب اسلامی دانسته و در واقع سپاه پاسداران فرزند انقلاب است.

سلجوقیان ادامه ‌داد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران از مولفه‌های قدرت است و باید روز به روز اعتلا یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم نیز در این نشست گفت: آنچه جامعه ما امروز به آن نیاز دارد وحدت است و این وحدت اگر در مجموعه استان و شهرستان رخ دهد بسیاری از مشکلات مردم حل می شود .

سرهنگ احمد بدرآبادی اظهار کرد: باید به سمت وحدت برویم و به فرموده رهبری جهاد تبیین راه بیندازیم که بزرگترین جهاد تبیین همین انتقال داشته هایمان به نسل جوان است و به آن ها بگوییم کی بودیم و چی شدیم؟

او بیان کرد: نکته دیگر امیدآفرینی در بین مردم است که متاسفانه عده ای در کشور روحیه یأس و ناامیدی را در بین مردم القا می کنند .

بدرآبادی تصریح کرد: ما نباید به سیاه نمایی دشمن دامن بزنیم و بهترین زمان ایام دهه فجر است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به صورت کامل اعلام نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم ادامه داد: ما نمی‌گوییم مشکل وجود ندارد و حتی اگر شبانه روز هم کار کنیم جای کار وجود دارد اما باید ببینیم که با تمام وجود مشکلات و تحریم‌ها چه کرده ایم.

وی گفت: مشکلات زیادی در مجموعه شهری وجود دارد اما قرار نیست همیشه مشکلات را اعلام کنیم، مراقب باشیم داشته‌هایمان نیز فراموش نشود. به طور مثال شورا و شهرداری مجموعه ای تحت عنوان پارک بانوان راه اندازی کرده است و باید بگوییم چقدر از این ظرفیت استفاده کرده ایم.

سرهنگ بدرآبادی تصریح کرد: کاری به دولت ها و تفکرات سیاسی نداریم اما شفاف سازی به عنوان گفتن ناامیدی‌ها نیست و باید از داشته‌هایمان گفت مثلا بزرگترین بخش خصوصی خودروسازی در بم، داشتن مرغوب ترین خرمای جهان، وجود قنوات ثبت شده جهانی در دل کویر، ارگ تاریخی بم و …

انتهای پیام




رئیس شورای شهر: مردم بم به خوبی حمایت سپاه را درک کرده‌اند

منبع: ایـسنا
? رئیس شورای شهر: مردم بم به خوبی حمایت سپاه را درک کرده‌اند