رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال کرمان معرفی شد

طی مراسمی سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان جای خود را به خیراندیش داد. فت فتو کرمان– در مراسم تودیع ومعارفه روسای قدیم و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: امانت را به امانتدار می‌سپارند که […]

طی مراسمی سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان جای خود را به خیراندیش داد.

فت فتو کرمان– در مراسم تودیع ومعارفه روسای قدیم و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: امانت را به امانتدار می‌سپارند که هم باید امانتدار خوبی باشد هم حامل امانت خوبی باشد، وقتی امانت سپرده شد آسمان‌ها و زمین از قبول امانت سر باز زدند و موجودی به نام انسان امانت را قبول کرد.

او گفت:امانت گاهی یک شی و یک انسان است، گاهی یک مجموعه مهم مثل جهاد کشاورزی استان است بهمین دلیل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با توجه به رتبه‌های آن در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد

حجه الاسلام و المسلمین قاسمی زاده می‌گوید: آنچه برای موفقیت درکار‌ها لازم بوده است مهندس سعیدی انجام داده اند و همواره موانعی در کار‌ها است که موفقیت به ۱۰۰ درصد نمی‌رسد و اکنون مسئولیت به آقای دکتر خیر اندیش سپرده شده است که امید است که ظرفیت و پتانسیل مهم بخش کشاورزی بالفعل شود.

نماینده مردم کرمان وراور درمجلس گفت:حضور دکتر خیر اندیش تحول بسیار خوبی است در سازمان جهاد کشاورزی استان، که هم انسانی شریف و کارآمد در کار‌های اجرایی و هم در مسائل علمی و پژوهشی است.

او گفت: هم رایی و هم نظری و هماهنگی می‌تواند کارنامه خوبی برای سازمان جهادکشاورزی ایجاد کند و همکاری کارشناسان می‌تواند موفقیت سازمان را رقم بزنند.

به گفته زاهدی، موضوع امینت غذا بحثی جدی است و استان کرمان ظرفیت زیادی در این حوزه دارد.

او گفت: باید کشت‌هایی که نیاز به آب کم دارند با وجود مشکل آب استان، ترویج شود و روش‌های سنتی تغییر یابد.

نماینده مردم کرمان وراور می‌گوید: جهت حل مشکل صادرات محصولات کشاورزی باید تلاش شود تا محصولات ارگانیک باشد و کارشناسان و کشاورزان باید در یک راستا کار کنند.

اوگفت: بحث محصولات صادرات محور باید در دستور کار قرار گیرد و ذائقه‌های کشور هدف شناخته شود و سنجش ذائقه در خارج کشور نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ح




رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال کرمان معرفی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال کرمان معرفی شد