رئیس اتاق اصناف شهرستان ارزوئیه منصوب شد

در نشست مشترک رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه و روئسای اتحادیه اصناف شهرستان و طی حکمی از سوی فرماندار محمد رمضانی به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف شهرستان ارزوئیه منصوب و از زحمات اخلاص پور رئیس سابق این اداره قدردانی شد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه با انتخاب روئسای اتحادیه های اتاق اصناف و […]

در نشست مشترک رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه و روئسای اتحادیه اصناف شهرستان و طی حکمی از سوی فرماندار محمد رمضانی به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف شهرستان ارزوئیه منصوب و از زحمات اخلاص پور رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه با انتخاب روئسای اتحادیه های اتاق اصناف و طی حکمی از سوی رضا اسماعیل کاخ فرماندار و رئیس کمیسیون عالی نظارت بر اصناف شهرستان ، محمد رمضانی به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف ارزوئیه منصوب شد.

در نشست مشترک فرماندار و روئسای اتحادیه های صنفی ، رضا اسماعیل کاخ ضمن تبریک انتصاب محمد رمضانی به عنوان رئیس اتاق اصناف شهرستان با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم در حوزه اصناف بر لزوم فراهم شدن بستر و ساز و کار لازم جهت برگزاری هر چه زودتر انتخابات اتاق و رفع مشکلات موجود در این زمینه تاکید کرد.

فرماندار ارزوئیه از بازاریان و کسبه به عنوان پشتیبانان و حامیان اصلی و همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلام از بدو انقلاب تا کنون نام برد و افزود: اصناف و بازاریان عزیز با وجود مشکلات فراوان اقتصادی همواره یار و همراه دولت در زمینه های مختلف بوده و انتظار داریم این حمایت ها همچنان در راستای خدمت رسانی به مردم شریف این شهرستان ادامه یابد.

رئیس شورای عالی نظارت بر اصناف شهرستان فراهم آوردن فضای مناسب جهت تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب ، جهت جلب رضایت عموم مردم و تعادل و تنظیم بازار را از جمله وظایف و اهداف مهم اتاق اصناف دانست.

در پایان ضمن قدردانی از زحمات اخلاص پور رئیس سابق اتاق اصناف ، اعتبار نامه محمد رمضانی به عنوان رئیس جدید اتاق اصناف ارزوئیه توسط فرماندار به وی تحویل داده شد.

انتهای‌ پیام /جواد بختیاری زاده




رئیس اتاق اصناف شهرستان ارزوئیه منصوب شد

منبع:آرمـان
? رئیس اتاق اصناف شهرستان ارزوئیه منصوب شد