دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ذوالفقار» به کار خود پایان داد

فت فتو/کرمان دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری “ذوالفقار” با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در کرمان به کار خود پایان داد. به گزارش فت فتو اختتامیه دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری “ذوالفقار” با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و جمعی از مسئولین و دانشگاهیان، در دانشگاه شهید چمران کرمان برگزار شد. […]

فت فتو/کرمان دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری “ذوالفقار” با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در کرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش فت فتو اختتامیه دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری “ذوالفقار” با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و جمعی از مسئولین و دانشگاهیان، در دانشگاه شهید چمران کرمان برگزار شد.

مصطفی جعفری کرمانی‌پور رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کرمان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله در آماده‌سازی و برنامه‌ریزی اجرای جشنواره پرداخت و گفت: سال گذشته اولین دوره جشنواره ملی ذوالفقار در سطح دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای سراسر کشور برگزار شد و آثار فاخری به جشنواره ارسال شد.

وی افزود: به دلیل استقبال خوب شرکت کنندگان از اولین دوره این جشنواره، دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری «ذوالفقار» تصمیم بر برگزاری جشنواره به صورت ملی گرفت و دومین جشنواره در سطح کل دانشگاه‌های کشور و حوزه‌های علمیه برگزار شد.

جعفری‌کرمانی‌پور ادامه داد: افتتاحیه دومین جشنواره ذوالفقار در ۱۶ آذر امسال برگزار و تا پایان دی ماه یک هزار و ۸۲ نفر از کل کشور در جشنواره شرکت کردند و دو هزار و ۴۶۴ اثر به جشنواره ارسال شد که بیشترین آثار به ترتیب مربوط به کرمان، اصفهان و تهران بود و این استقبال خوب ما را برای برگزاری دوره‌های بعد جشنواره دلگرم کرد.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کرمان از برگزاری سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری ذوالفقار در سطح بین‌المللی خبر داد و گفت: در دومین سالگرد شهید سلیمانی اساتیدی از کشورهای مختلف برای عرض ارادت به سردار شهید سلیمانی به کرمان آمدند و این امر ما را بر آن داشت تا جشنواره را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

جعفری‌کرمانی‌پور افزود: در سومین دوره جشنواره ذوالفقار، بخش علمی به جشنواره اضافه خواهد شد زیرا در کنار بحث‌های فرهنگی و هنری نیاز است ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی نیز از نظر علمی بیان شود و در راستای جهاد تبیین و منویات مقام معظم رهبری سومین جشنواره را در بعد علمی برگزار خواهیم کرد تا شاهد جشنواره‌ای در خود شان شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

انتهای پیام




دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ذوالفقار» به کار خود پایان داد

منبع: ایـسنا
? دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ذوالفقار» به کار خود پایان داد