دولت از اتحادیه میدان دار شهرستان کرمان حمایت کند

رئیس اتحادیه میدان دار شهرستان کرمان گفت: دولت باید از اتحادیه میدان دار حمایت کند و پای ضرر و زیان ما بایستد چراکه در سال گذشته این اتحادیه به دلیل عرضه ميوه تنظیم بازار متحمل ضرر شد. به گزارش فت فتو؛ جلسه نحوه تامین و توزیع میوه شب عید با حضور محسن ربیعی رئیس اتاق […]

رئیس اتحادیه میدان دار شهرستان کرمان گفت: دولت باید از اتحادیه میدان دار حمایت کند و پای ضرر و زیان ما بایستد چراکه در سال گذشته این اتحادیه به دلیل عرضه ميوه تنظیم بازار متحمل ضرر شد.

به گزارش فت فتو؛ جلسه نحوه تامین و توزیع میوه شب عید با حضور محسن ربیعی رئیس اتاق اصناف، هيئت مدیره اتحادیه میدان دار شهرستان کرمان و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

 
محمد رضا حاج عباسی رئیس اتحادیه میدان دار شهرستان کرمان در این جلسه گفت: چنانچه دولت برای تامین و خرید میوه شب عید ورود نکند، بهتر است چرا که میوه به نسبت تقاضا در بازار وجود دارد.
 
وی اظهار داشت: در صورتی که دولت تشخیص دهد که میوه تنظیم بازار شب سال باید عرضه شود ما نیز حمایت می کنیم اما دولت باید از اتحادیه میدان دار حمایت کند و پای ضرو و زیان ما باایستد چراکه در سال گذشته این اتحادیه به دلیل عرضه ميوه تنظیم بازار متحمل ضرر شد.
 
 
رئیس اتحادیه میدان دار شهرستان کرمان عنوان کرد: در خصوص مشکلاتی همچون مالیات، سرمایه در گردش و … که با آن درگیر هستیم، دولت باید پیگیر و مشکلات اتحادیه میدان دار را برطرف کند.
 
عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به‌ بحث تخصصی بودن فروش میوه و تره بار بهتراست نظارت بر اجرای توزیع میوه شب سال بر عهده کارشناسان این امر باشد.

انتهای پیام/زنگی آبادی 




دولت از اتحادیه میدان دار شهرستان کرمان حمایت کند

منبع:آرمـان
? دولت از اتحادیه میدان دار شهرستان کرمان حمایت کند