دوره های آموزشی مهارت های خاص فولادسازی محقق شود

کرمان- معاون استاندار کرمان گفت:همکاری میدکو با صنایع کوچک و مرکز آموزشی برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارت‌های خاص و دانشگاه‌های منطقه جهت ایجادرشته‌های با نیاز فولادسازی مورد تاکید است. به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده صبح یکشنبه در بازدید از معدن جلال‌آباد، کارخانه کنسانتره، گندله، تولید کُک و شمش فولادی شهرستان زرند، ضرورت […]

کرمان- معاون استاندار کرمان گفت:همکاری میدکو با صنایع کوچک و مرکز آموزشی برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارت‌های خاص و دانشگاه‌های منطقه جهت ایجادرشته‌های با نیاز فولادسازی مورد تاکید است.

به گزارش نذیر کرمان، امیر حسن زاده صبح یکشنبه در بازدید از معدن جلال‌آباد، کارخانه کنسانتره، گندله، تولید کُک و شمش فولادی شهرستان زرند، ضرورت توسعه اشتغال مبتنی بر ظرفیت‌های خدادادی در استان کرمان را مورد اشاره قرار داد و افزود: توجه به سیاست مهارت‌آموزی در استان و استفاده از کالاهای ساخت داخل استان نیز ضروری است.

معاون اقتصادی استاندار کرمان، فعالیت‌های معدنی را از صنایع پیشران ذکر کرد و ادامه داد: یکی از راهبردهای اقتصادی استان را می‌توان اکتشافات معدنی دانست زیرا شمال و جنوب استان کرمان میلیاردها تن ذخیره معدنی دارند که بخش زیادی از آنها هم اکتشاف نشده‌اند.

حسن زاده عنوان کرد: توسعه ارتباط صنایع بزرگ و کوچک و توسعه آموزش‌های مرتبط به منظور پرورش نیروهای متخصص و مورد نیاز در حوزه‌های مختلف معدنی و صنعتی؛ از راهبردهای استان کرمان است و باید برای بحث بازار واحدهای کوچک و تحقیق محور واحدهای تولیدی فکری کنیم.

کد خبر ۵۹۲۴۲۴۸




دوره های آموزشی مهارت های خاص فولادسازی محقق شود

منبع: مــهر
? دوره های آموزشی مهارت های خاص فولادسازی محقق شود