دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز در رویداد فرهنگی هنری بسیج با عنوان مثل مصطفی۲ که در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رویداد امروز با نام شهید مصطفی صدر‌زاده […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز در رویداد فرهنگی هنری بسیج با عنوان مثل مصطفی۲ که در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رویداد امروز با نام شهید مصطفی صدر‌زاده برگزار می‌شود که باید برای همه ما الگو باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز همه شرایط ملی، بین‌المللی و منطقه را می‌دانند و در این شرایط انتخابات را پیش رو داریم، ادامه داد: در این شرایط باید تمام طرح‌‌ریزی‌ها و نقشه عملیاتی در حوزه انتخابات انجام شده باشد تا بتوانیم با نقشه دشمن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه یک ماه تا انتخابات ۱۱ اسفند‌ماه باقی مانده، افزود: در این روزها دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند تا ناامیدی را در جامعه القا کرده و بیان کاستی‌ها و مشکلات در جامعه ایجاد ناامیدی کند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط وظیفه همه ما جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌ها مختلف است، بیان کرد: همه ما وظیفه داریم به مقابله با این شبهه افکنی دشمنان در جامعه برویم و با این بذر ناامیدی که دشمن در ذهن و افکار مردم به ویژه جوانان ما می‌پاشد مقابله کنیم.

سردار نظری با بیان اینکه ایام دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است و باید از ظرفیت‌های موجود برای مقابله با دشمن استفاده کرد، گفت: یکی از این ظرفیت‌ها استفاده از چهره‌های کاریزماتیک است که مهمترین این شخصیت‌ها در کرمان شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به لزوم شناسایی مؤلفه‌های قدرت نظام، بیان کرد: وجود رهبری، مکتب قوی، امنیت قوی و مردم همراه از جمله این مؤلفه‌ها هستند که این روزها مورد هجمه قرار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه باید از مکتب سلیمانی، ولایت‌نامه حاج قاسم و با تبیین این وصیت‌نامه برای امیدآفرینی کرد، افزود: نکته دوم حضور مردم در همه مقاطع تاریخی انقلاب است که باید اهمیت آن برای مردم تشریح شود.

وی با اشاره به اینکه هر جا که مردم در صحنه حضور داشتند به پیروزی رسیدیم و حضور مردم به معنای شکست دشمن است، ابراز داشت: راه سوم بصیرت‌افزایی و روشنگری است.

سردار نظری با بیان اینکه استقلال و پیشرفت کشور موضوعی است که با تبیین آن می‌توان دشمن را مأیوس کرد و شکست داد، گفت: اتفاقات سیستان و بلوچستان و حادثه تروریستی کرمان در نتیجه تلاش دشمنان برای از بین بردن قدرت نظام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام است، افزود: باید در این حوزه روشنگری کرد و نباید در برابر این اقدامات و شبه‌افکنی دشمن دچار عادی‌انگاری و وادادگی شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز باید باور داشته باشیم که در جنگ ترکیبی و فرهنگی با دشمن قرار داریم، گفت: باید با تمام ابزاری که در اختیار داریم در این میدان جنگ جهاد کنیم.

وی بیان کرد: شهر حاج قاسم باید مانند همیشه بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته باشد و باید از فرصت دهه فجر و اعیاد پیش رو برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده کنیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام است

منبع: تسنــیم
? دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام است