دستگیری ۳نفر سارق و کشف ۲۰فقره سرقت منزل و اماکن دولتی

اسحاق دریجانی از دستگیری ۳ سارق با کشف ۲۰ فقره سرقت منزل و اماکن دولتی در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو، سرهنگ”اسحاق دریجانی” بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی ۳ سارق سابقه دار دخیل در این […]

اسحاق دریجانی از دستگیری ۳ سارق با کشف ۲۰ فقره سرقت منزل و اماکن دولتی در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو، سرهنگ”اسحاق دریجانی” بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی ۳ سارق سابقه دار دخیل در این سرقت ها را شناسایی و آنان را طی چند عملیات جداگانه هنگام تردد در سطح شهر دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ریگان تصریح کرد: این متهمان در بازجویی های پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت منزل و اماکن دولتی شامل سیم برق. درب و پنچره و آهن آلات ساختمانی. طلاجات به ارزش۱۵۰ میلیون ریال، وسایل منزل، کنتور آب، موتور و پمپ کولر، پمپ آب و سایر اقلام اعتراف کردند و در ادامه با حکم قضائی راهی زندان شدند.
 
سرهنگ دریجانی در پایان اذعان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این سارقان به سراغ منازل خالی از سکنه یا بدون حصار می رفتند که به شهروندان توصیه می شود نسبت به حصارکشی مناسب اقدام و در زمان ترک منزل از قفل های ایمن برای درب های ورودی استفاده کنند.

انتهای پیام/




دستگیری ۳نفر سارق و کشف ۲۰فقره سرقت منزل و اماکن دولتی

منبع:آرمـان
? دستگیری ۳نفر سارق و کشف ۲۰فقره سرقت منزل و اماکن دولتی