دستگیری ۲۰ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی/ شناسایی و توقیف ۲۵۰۰ میلیارد اموال قاچاقچیان 

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در رصد فضای مجازی با چند استان تبادل اطلاعاتی داشتیم که منجر به عملیات، دستگیری و کشف مواد شده و قریب به ۳۰۰ کیلو گرم کشفیات حاصل از رصد فضای مجازی و ۲۰ نفر دستگیری داشته‌ایم. سرهنگ علیرضا سوری امروز ۲۰ آذرماه در نشست […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در رصد فضای مجازی با چند استان تبادل اطلاعاتی داشتیم که منجر به عملیات، دستگیری و کشف مواد شده و قریب به ۳۰۰ کیلو گرم کشفیات حاصل از رصد فضای مجازی و ۲۰ نفر دستگیری داشته‌ایم.

سرهنگ علیرضا سوری امروز ۲۰ آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: امسال تا ۱۸ آذرماه جاری بیش از ۵۵ تن انواع مخدر در استان کرمان کشف شده است.

وی افزود: در انهدام باند و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داریم و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان ۲۶ درصد افزایش داشته است.

سوری با اشاره به دستگیری ۵۵۵۸ نفر در طرح‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر از ابتدای انسال بیان کرد: در جمع‌آوری معتادان نیز ۴۹ درصد افزایش را شاهد هستیم. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: بیش از ۲۵۰۰ میلیارد ریال اموال قاچاقچیان در استان کرمان در سال جاری شناسایی و توقیف شده است.

وی با اشاره به برخی تبلیغات فروش مواد مخدر در فضای مجازی، اظهار کرد: رصد این فضا در دستور کار قرار گرفت و ۱۲ پرونده عملیاتی تشکیل شد.

سوری افزود: در رصد فضای مجازی با چند استان تبادل اطلاعاتی داشتیم که منجر به عملیات و دستگیری و کشف مواد شده و قریب به ۳۰۰ کیلو گرم کشفیات حاصل از رصد فضای مجازی و ۲۰ نفر دستگیری داشته‌ایم.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالات خبرنگاران درباره شیوع مصرف مواد بیان کرد: هنوز مواد صنعتی، مصرف اول استان کرمان و کشور نیست. ضمن اینکه امسال کشفیات ماده مخدر شیشه، تریاک و حشیش کاهشی و هروئین افزایشی بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: گردش مالی مواد مخدر جزء سه تجارت اول دنیاست و جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه با مواد مخدر مبارزه کرده و توفیقات خوبی در این زمینه داشته اما مشکلاتی وجود دارد.

وی با تاکید بر لزوم کار فرهنگی در را تای مبارزه با مواد مخدر و نرفتن جوانان به سمت مواد بیان کرد: آگاهی خانواده‌ها باید افزایش یافته و با برنامه‌ریزی بلندمدت باید کار کنیم.

سوری تاکید کرد: ما در کنار کانون بحران تولید مواد مخدر(افغانستان و پاکستان) قرار داریم.

وی درباره حضور معتادان متجاهر در سطح شهر کرمان گفت: ظرفیت مراکز نگهداری معتادان محدود است و نیازمند افزایش ظرفیت هستیم و درخواست داریم بخشی از عواید حاصل از کشفیات مواد مخدر برای این مسئله به کرمان اختصاص یابد.

سوری در پایان افزود: حدود ۴۰۰۰ معتاد متجاهر در سراسر استان کرمان داریم.

انتهای پیام 




دستگیری ۲۰ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی/ شناسایی و توقیف ۲۵۰۰ میلیارد اموال قاچاقچیان 

منبع: ایـسنا
? دستگیری ۲۰ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی/ شناسایی و توقیف ۲۵۰۰ میلیارد اموال قاچاقچیان