دستگیری متخلفان شکار در مناطق مختلف کرمان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بردسیر گفت: شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار برای جلوگیری از بین رفتن گونه‌های جانوری دستگیر خواهند شد. به گزارش فت فتو از کرمان، ضیاءالدین سلجوقی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر گفت: متخلفانی که قصد شکار حیوانات وحشی را داشتند در دام گشت های محیط زیست شهرستان گرفتار و دستگیر […]

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بردسیر گفت: شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار برای جلوگیری از بین رفتن گونه‌های جانوری دستگیر خواهند شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، ضیاءالدین سلجوقی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر گفت: متخلفانی که قصد شکار حیوانات وحشی را داشتند در دام گشت های محیط زیست شهرستان گرفتار و دستگیر شدند.

او اظهار داشت: از شکارچیان غیرمجاز دستگیر شده دو قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سلجوقی عنوان کرد: محیط بانان به صورت مستمر در مناطق حفاظت شده و آزاد شهرستان حضور دارند وضمن غافلگیری شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار و جلوگیری از بین رفتن گونه‌های جانوری، متخلفان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر از شهروندان تقاضا کرد تا در صورت مشاهده متخلفان محیط زیست، موضوع را بلافاصله به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اطلاع و یا با شماره رایگان ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیرمجاز از متخلفان شکار و صید در خبر

سه نفر متخلف شکار و صید در مناطق آزاد پارک ملی خبر شهرستان بافت دستگیر شدند.

علیرضا تاج پور، رئیس پارک ملی خبر شهرستان بافت گفت: ماموران یگان حفاظت پارک ملی در حین گشت و کنترل مناطق آزاد پارک ملی خبر متوجه حضور سه نفر متخلف شکار و صید می‌شوند که متخلفان با مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کنند.

او بیان داشت: ماموران یگان پارک ملی پس از ساعت‌ها پیاده روی موفق به دستگیری هر سه نفر متخلف می‌شوند.

تاج پور افزود: از این متخلفان یک قبضه اسلحه تک لول غیرمجاز، یک قبضه اسلحه PCP، لاشه سه قطعه پرنده باقرقره و یک قطعه تیهو کشف و ضبط و پرونده تخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

انتهای پیام/ی




دستگیری متخلفان شکار در مناطق مختلف کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری متخلفان شکار در مناطق مختلف کرمان