دستگیری عامل چندین مورد تیراندازی و شرارت در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از شناسایی و دستگیری متهم تحت تعقیب و عامل چند مورد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب اظهار داشت: در پی چندین مورد گزارش شهروندان مبنی بر […]


فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از شناسایی و دستگیری متهم تحت تعقیب و عامل چند مورد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب اظهار داشت: در پی چندین مورد گزارش شهروندان مبنی بر وقوع تیراندازی‌هایی در چند نقطه از روستاهای اطراف جیرفت و با بررسی‌های میدانی مشخص شد فردی با هویت مشخص در همه این تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت‌ها نقش داشته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده اولیه و تلاش بی‌وقفه پلیس برای دستگیری این متهم افزود: در این راستا با پیگیری‌های پلیس امنیت عمومی محل حضور متهم در یکی از مناطق روستایی مشخص و ماموران با حضور در منطقه مورد نظر این متهم را طی یک عملیات چندین ساعته که با تیراندازی و اقتدار ماموران همراه بود دستگیر کردند.

سرهنگ عبدلی‌نسب با بیان اینکه از این متهم یک قبضه سلاح جنگی، یک تیغه خشاب و مقداری فشنگ کشف شد، گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.    

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به ادامه تلاش و تدابیر پلیس برای دستگیری سایر همدستان این متهم که در صحنه دستگیری او نیز حضور داشتند، از شهروندان خواست: در صورت هرگونه شکایت علیه این افراد به پلیس امنیت عمومی این شهرستان مراجعه نمایند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





دستگیری عامل چندین مورد تیراندازی و شرارت در جیرفت

منبع: فــارس
? دستگیری عامل چندین مورد تیراندازی و شرارت در جیرفت