دستگیری سارق لوازم و تجهیزات گلخانه‌ای در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به دستگیری سارق لوازم کشاورزی از افزایش حضور تیم‌های گشت در فصل برداشت محصولات زراعی و باغی این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی وقوع موارد متعددی از سرقت کابل برق فشار قوی، پمپ‌های آب و سایر لوازم […]

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به دستگیری سارق لوازم کشاورزی از افزایش حضور تیم‌های گشت در فصل برداشت محصولات زراعی و باغی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی وقوع موارد متعددی از سرقت کابل برق فشار قوی، پمپ‌های آب و سایر لوازم و تجهیزات گلخانه‌های کشاورزی در سطح شهرستان، ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: در این رابطه ماموران پاسگاه انتظامی”رومرز”با انجام اقدامات اطلاعاتی یک متهم را شناسایی کردند و ضمن دستگیری وی در بازرسی از مخفیگاهی که درون یک چاه ایجاد کرده بود، ۴۲۳ کیلوگرم انواع کابل‌های فشار قوی، ۳ دستگاه پمپ برقی، ۳۲۰ متر شیلنگ سمپاش و ۸۵۰ کیلوگرم تسمه فلزی مورد استفاده در گلخانه‌ها به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به معرفی این سارق به مرجع قضایی تصریح کرد: حجم وسیعی از مزارع کشاورزی این شهرستان از نوع گلخانه‌ای هستند که تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس انتظامی در فصل برداشت محصول برای پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی حضور پررنگ تری در مناطق روستایی و مزارع دارند.

انتهای پیام/ب




دستگیری سارق لوازم و تجهیزات گلخانه‌ای در جیرفت

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری سارق لوازم و تجهیزات گلخانه‌ای در جیرفت