دستگیری سارقان، حین سرقت در سیرجان

جانشین فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ۲ سارق، هنگام سرقت از یک ساختمان‌ نیمه کاره دستگیر شدند. فت فتو کرمان– سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: ماموران کلانتری ۱۱، هنگام گشت زنی شبانه در سطح شهر، ۲  نفر را هنگام انتقال آهن آلات از یک ساختمان نیمه کاره مشاهده و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر […]

جانشین فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ۲ سارق، هنگام سرقت از یک ساختمان‌ نیمه کاره دستگیر شدند.

فت فتو کرمان– سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: ماموران کلانتری ۱۱، هنگام گشت زنی شبانه در سطح شهر، ۲  نفر را هنگام انتقال آهن آلات از یک ساختمان نیمه کاره مشاهده و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او می‌گوید: این متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۰ مورد سرقت آهن آلات از ساختمان‌های نیمه کار اعتراف کردند. 

به گفته جانشین فرمانده انتظامی سیرجان از مخفیگاه این سارقان، برخی اقلام مسروقه شامل: آهن و میلگرد به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

او گفت: این سارقان که سابقه سرقت و حمل مواد مخدر را در پرونده دارند، پس از ارتباط با کارگران و شناسایی ساختمان‌های نیمه کاره فاقد حصار و نگهبانی، اقدام به سرقت شبانه از آن‌ها می‌کردندکه با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند. 

انتهای پیام/ م 




دستگیری سارقان، حین سرقت در سیرجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری سارقان، حین سرقت در سیرجان