دستگاه‌ها قانون سهمیه اشتغال ایثارگران را اجرایی کنند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان گفت: هنوز دستگاه‌هایی را داریم که علیرغم نص صریح قانون همچنان از لحاظ کردن سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگری در زمینه اشتغال سرباز می‌زنند. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، مصطفی دهقان‌رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از دستگاه‌هایی که تاکنون اداره بنیاد […]


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان گفت: هنوز دستگاه‌هایی را داریم که علیرغم نص صریح قانون همچنان از لحاظ کردن سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگری در زمینه اشتغال سرباز می‌زنند.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، مصطفی دهقان‌رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از دستگاه‌هایی که تاکنون اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان را یاری کردند، اظهار کرد: علیرغم میل باطنی به جهت کوتاهی تعداد قلیلی از دستگاه‌ها در حوزه اشتغال خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و آزادگان که حقیقتا نور چشم نظام و انقلاب هستند، هنوز دستگاه‌هایی را داریم که علیرغم نص صریح قانون همچنان از لحاظ کردن سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگری سرباز می‌زنند.

وی افزود: با وجود برگزاری جلسات متعدد و مکاتبات انجام شده، بعضا این دستگاه‌ها به‌دنبال سوزاندن فرصت‌های موجود هستند.

دهقان‌رجبی گفت: بارها اعتراض کردم که چه در سنوات گذشته و چه در حال حاضر علیرغم قدم‌های مثبتی که برداشته شده حق جامعه ایثارگری ضایع می‌شود، سند و شاهد آن هم درصد حضور جامعه ایثارگری در دستگاه‌هاست.

 رئیس بنیاد شهید رفسنجان خاطرنشان کرد: با توجه به صف طولانی متقاضیان در واحد اشتغال بنیاد شهید رفسنجان، نیاز است جبران مافات شود، اما برخی از این دستگاه‌ها علیرغم درخواست مجدد بنده حتی تن به جلسه مشترک جهت بررسی مسائل و رسیدن به راهکار مناسب را ندادند و این در حالی‌ست که تصور افکار عمومی جامعه بر این است که تمام سهم اشتغال را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران داده‌اند.

وی ضمن تشکر از صبر و اعتماد جامعه ایثارگری شهرستان تصریح کرد: به جهت انجام تکلیف و شفاف‌سازی ان‌شاءالله در اوایل اسفندماه شرح کاملی از تخلفات و کوتاهی انجام شده را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





دستگاه‌ها قانون سهمیه اشتغال ایثارگران را اجرایی کنند

منبع: فــارس
? دستگاه‌ها قانون سهمیه اشتغال ایثارگران را اجرایی کنند