در کار جهادی خستگی معنا و مفهومی ندارد

صدیقی مهنی گفت: در انجام کار جهادی، هرگز خستگی معنا و مفهومی ندارد؛ بلکه هر لحظه تشنگی  خدمت بیشتر می شود.   به گزارش نذیر کرماناز کرمان، رضاصدیقی مهنی مسئول گروه جهادی فدائیان رهبر شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه گروه جهادی فدائیان رهبر شهرستان جیرفت از سال ۱۳۹۰ راه […]

صدیقی مهنی گفت: در انجام کار جهادی، هرگز خستگی معنا و مفهومی ندارد؛ بلکه هر لحظه تشنگی  خدمت بیشتر می شود.

 

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، رضاصدیقی مهنی مسئول گروه جهادی فدائیان رهبر شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه گروه جهادی فدائیان رهبر شهرستان جیرفت از سال ۱۳۹۰ راه اندازی شده است و اعضای ثابت این گروه حدود ۵۰ نفرند، که در زمینه های مختلف تخصص دارند؛ گفت: عمده فعالیت گروه جهادی ما در بحث عمران، محرومیت زدایی، اشتغال، جهادتبیین، اقتصاد مقاومتی، کمک و خدمت مومنانه، آسیب های اجتماعی و فرهنگی، امدادنجات، آموزش و مطالبه گری است.

وی از انجام بیش از ۵۰۰ اقدام جهادی به همت گروه جهادی فدائیان رهبر شهرستان جیرفت در مناطق محروم شهرستان جیرفت و استان هرمزگان خبر داد؛ افزود: این اقدامات جهادی در زمینه های مختلف از جمله: امدادی، عمران، محرومیت زدایی وکمک مومنانه بوده است.

صدیقی مهنی در مورد علت تاسیس این گروه گفت:زمانی که طعم شیرین خدمت به محرومین را چشیدم عشق لازم در وجودم هویداشد و هرجا که اردو میزنیم بدون هیچ منتی بلکه با عشق به مردم عزیزمان خدمت می کنیم و یکی دیگر از عوامل گرایش بنده به گروههای جهادی خودم می باشم که همان بحث خودسازی است.

مسئول گروه جهادی فدائیان رهبر شهرستان جیرفت با بیان اینکه اگر کسی تمایل به حضور در گروه های جهادی را دارد باید دل از همه چیز بکند و با نیت «قربة الی الله» برای کار جهادی بیاید؛ عنوان کرد: ماندن در این راه عشق می خواد و الحمدلله امروز بستر حضور همه اقشار در گروههای جهادی فراهم است و گروه جهادی ما آماده پذیرش همه را دارد.

وی در مورد حال وهوای خدمت در گروه های جهادی تصریح کرد: اگر در یک جمله از حال و هوای خدمت بگویم این است که در کارجهادی خستگی معنی و مفهومی ندارد و بلکه تشنگی  خدمت بیشتر می شود.

مسئول گروه جهادی فدائیان رهبر شهرستان جیرفت به بیان خاطراتش در اردو های جهادی پرداخت؛ و افزود: یکی از بهترین خاطرات من این است که خانه ای رابرای یک مرد و زن مسن در یکی از روستاها ساختیم وقتی کاربه اتمام رسید اشک در چشمان بچه های جهادی دیدم  وقتی متوجه شدم دیدم آن مرد و زن مسن روبه قبله نشسته و بچه ها را دعا می‌کردند.

صدیقی مهنی در ادامه گفت: خاطره دیگری که درذهنم آمد اینکه در اردوی جهادی بودیم بچه ها گفتند امسال باید پایان اردو به مشهد برویم از آنجایی که وضعیت مالی گروه خوب نبود مانده بودم چکار کنم، شب حالم عجیب گرفته بود روز بعد حدود ساعت ۹ به من زنگ زدند که خادم های امام رضا( علیه السلام) با پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) پیش مامی آیند من ذوق زده شده بودم و همه بچه ها راخبرکردم همه خوشحال شدند و دیدیم که امام رضا( علیه السلام) جواب مارا داده است.

وی توصیه هایی برای جوانان داشت :قدر این فرصت ها و لحظات جوانی خود بدانید و اگر عاقبت بخیری را می خواهید در گروههای جهادی عضو وبه اردوی جهادی برویدکه شیرینی آن همیشه ماندگار است.

صدیقی مهنی گفت: در پایان فقط یک خواسته از خداوند متعال دارم و آن عاقبت بخیریم است و اینکه در نهایت ختم به شهادتم در این راه شود.

 




در کار جهادی خستگی معنا و مفهومی ندارد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? در کار جهادی خستگی معنا و مفهومی ندارد