در اجرای طرح ملی مسکن در استان کرمان ده هزار هکتار زمین نیاز است

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن کشوردرسیرجان گفت : برای حل مشکل طرح ملی مسکن در استان کرمان ده هزار هکتار زمین نیاز است. به گزارش فت فتو، آقای رضایی در بازدید از طرح های اجرایی مسکن در سیرجان افزود: دراستان کرمان ۱۸۷ هزار نفر متقاضی مسکن در طرح ملی مسکن هستند […]

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن کشوردرسیرجان گفت : برای حل مشکل طرح ملی مسکن در استان کرمان ده هزار هکتار زمین نیاز است.

به گزارش فت فتو، آقای رضایی در بازدید از طرح های اجرایی مسکن در سیرجان افزود: دراستان کرمان ۱۸۷ هزار نفر متقاضی مسکن در طرح ملی مسکن هستند که ۱۰۹ هزار نفر واجد الشرایط اولیه ودر نهایت ۷۸ هزار نفر تایید نهایی شدند که ضرورت دارد با کمک مسئولین استان و استاندار زمین های مورد نیازاین طرح ملی اختصاص یابد .
وی شهرهای بحرانی استان را از نظر تامین زمین مورد نیاز کرمان ، سیرجان و زرند عنوان کرد و گفت : در سیرجان ۱۷ هزار نفر متقاضی داشتیم که ۱۱ هزار نفر تایید نهایی شدند و در حال حاضر فقط ۷ هزارو ۵۰۰ واحد مسکن کار عملیات اجرایی شروع شده است و مابقی در صورت تامین زمین می توان مشکل شان را حل کرد .

معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن کشوراز رفع مشکل صدور سند رسمی به ساکنین منطقه مکی آباد سیرجان خبر داد و گفت : بیش از یک هزار واحد مسکونی این منطقه وجود دارد که واحد های مسکونی آنان فاقد سند بوده و می توانند تا ۲۰۰ مترمربع زمین تحت تملک خود پس از مراجعه به اداره راه و شهر سازی شهرستان و طی مراحل قانونی سند دریافت کنند و برای اضافه این مقدار زمین را به قیمت منطقه ای از دولت خریداری و برای کل تملکات خود سند داشته باشند.
آقای رضایی در خواستار تشکیل کارگروه زیر بنایی استان و شورای برنامه ریزی شد و گفت : امیدواریم با دستور استاندار  و الحاق زمین های مورد نیاز به محدوده شهری بتوانیم مشکل ساخت مسکن در طرح اقدام ملی مسکن را در استان کرمان حل کنیم .

 

دانلود

کد ویدیو




در اجرای طرح ملی مسکن در استان کرمان ده هزار هکتار زمین نیاز است

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? در اجرای طرح ملی مسکن در استان کرمان ده هزار هکتار زمین نیاز است