درگیری پلیس با قاچاقچیان کشف ۲۵۲ کیلوگرم موادمخدر را در کهنوج رقم زد

کرمان – فت فتو – سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از درگیری ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با قاچاقچیان مسلح و کشف ۲۴۳ کیلوگرم تریاک و ۹ کیلوگرم شیشه در این عملیات خبر داد. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی توسنگ افزود: […]

کرمان – فت فتو – سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از درگیری ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با قاچاقچیان مسلح و کشف ۲۴۳ کیلوگرم تریاک و ۹ کیلوگرم شیشه در این عملیات خبر داد.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی توسنگ افزود: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از سمت شرق کشور به مناطق جنوبی استان کرمان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران با گشت زنی و برپایی ایست و بازرسی در ورودی شهرستان کهنوج به یک دستگاه خودروی پژو دستور ایست دادند اما سرنیشنان آن با تیراندازی به سمت ماموران از محل فرار کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به عملیات ضربتی تعقیب و مراقبت این خودرو، بیان کرد: در ادامه سرنشینان مسلح این خودرو در مواجهه با آتش پر حجم ماموران، خودروی خود را در حاشیه جاده رها و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شدند که ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۴۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۹ کیلو شیشه کشف کردند.

گفتنی است تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با حضور نیروها در منطقه و پاکسازی محدوده درگیری ادامه دارد.




درگیری پلیس با قاچاقچیان کشف ۲۵۲ کیلوگرم موادمخدر را در کهنوج رقم زد

منبع:ایرنـا
? درگیری پلیس با قاچاقچیان کشف ۲۵۲ کیلوگرم موادمخدر را در کهنوج رقم زد