درخواست نماینده کرمان از رئیس‌جمهور درباره حادثه کرمان

نماینده کرمان در مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار شد که رئیس جمهور شخصا موضوع حادثه تروریستی کرمان را پیگیری کند و عاملان و مسببین این حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند. به گزارش نذیر کرمان، متن نامه محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی […]

نماینده کرمان در مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار شد که رئیس جمهور شخصا موضوع حادثه تروریستی کرمان را پیگیری کند و عاملان و مسببین این حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.

به گزارش نذیر کرمان، متن نامه محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی رئیس جمهور به شرح زیر است:

« محضر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی

با سلام و احترام

مردم شریف و نجیب استان کرمان این روزها داغدار حادثه‌ای هستند که قلب شان را جریحه دار و دیدگان‌شان را اشک بار کرده است. کوردلان بدسرشت، در سالروز شهادت پاره تن ملت، سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چنان بزدلانه بر زن و مرد، پیر و جوان و کودک و خردسال تاختند که فریاد مظلومیت‌شان، جهان را پر کرد؛ اینک ما مانده ایم و وظیفه‌ و تعهدی سنگین برای پیگیری ابعاد این حادثه‌ی دلخراش.

قبل از بیان هر موضوعی بر خود لازم می‌دانم به عنوان نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از حضور جنابعالی و دکتر مخبر معاون اول محترم و جمعی از اعضای محترم هیات وزیران از جمله وزاری محترم بهداشت و کشور به کرمان و پیگیری درمان مجروحان حادثه و تسلی خاطر خانواده های داغدار و مردم غم‌دیده کرمان و همچنین از نیروهای امنیتی که با عملیات اطلاعاتی برخی از عوامل این حادثه را شناسایی و دستگیر نمودند، سپاسگزاری نمایم.  

ریاست محترم جمهور؛ مردم کرمان علاوه بر انتظار انتقام سخت خون‌های به ناحق ریخته شده عزیزان و پاره‌های تن‌شان، خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه و چرایی آن هستند و از جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور تقاضا دارند شخصا موضوع را پیگیری و دستور فرمایید عاملان و مسببین این حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.

جناب آقای دکتر رئیسی؛ تصدیق می فرمایید که بارها و بارها از دولت گذشته و از مسئولین دولت سیزدهم خواسته ام در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز اقدامات عاجل و مدبرانه اتخاذ نمایند. مزید استحضار، این روزها حضور گسترده اتباع بیگانه غیرمجاز تبدیل به بزرگترین چالش امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان کرمان شده است لذا مجددا مجدانه تقاضای پیگیری این موضوع را دارم.

همچنین انتظار است نسبت به تخصیص اعتبارات مناسب برای کنترل شدید مرزها و مجهز نمودن نیروهای نظامی و انتظامی به آخرین تجهیزات و فناوری‌ها برای پایش مرزها و جاده‌ها و مسیرهای تردد اشرار و قاچاقچیان اقدامات لازم صورت پذیرد؛ یقینا مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص آماده هر نوع همکاری می باشد.»

انتهای پیام




درخواست نماینده کرمان از رئیس‌جمهور درباره حادثه کرمان

منبع: ایـسنا
? درخواست نماینده کرمان از رئیس‌جمهور درباره حادثه کرمان