درخواست معاون استاندار از منتخبان جدید مجلس استان: با تیم اقتصادی کرمان همراهی کنید

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: برخی از مشکلات اقتصادی استان مشکلات قانونی مثل ماشین آلات معدنی، سهمیه ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در قانون بودجه و … است و امیدواریم منتخبان مجلس شورای اسلامی استان با تیم اقتصادی کرمان همراهی کنند تا بتوانیم توسعه پایدار این خطه پرظرفیت را رقم بزنیم. […]

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: برخی از مشکلات اقتصادی استان مشکلات قانونی مثل ماشین آلات معدنی، سهمیه ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در قانون بودجه و … است و امیدواریم منتخبان مجلس شورای اسلامی استان با تیم اقتصادی کرمان همراهی کنند تا بتوانیم توسعه پایدار این خطه پرظرفیت را رقم بزنیم.

امیر حسن زاده پیش از ظهر امروز ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز سرنوشت‌سازی است.

وی با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه روز، بیان کرد: همزمان با انتخابات مجلس، انتخابات خبرگان داریم و خبرگان یکی از مجالس مهم کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: صبح امروز با تیم اقتصادی استان کرمان متشکل از بخش دولتی، خصوصی و شبه دولتی در شرکت فرش حضور یافته و رای خود را به صندوق‌ها انداختیم.

وی با اعتقاد به انجام کارهای تیمی اظهار کرد: با کارهای تیمی می‌توان اقدامات موثر و بزرگ را انجام داد و در جریان اقتصاد نگاه سیاسی وجود ندارد و همه با همکاری هم باید مسائل اقتصادی را پیش برد.

حسن زاده با اشاره به دغدغه فعالان حوزه فرش بیان کرد: مقرر است که وزارت صنعت، معدن و تجارت شرکت فرش را به شرط ساخت و بازسازی به صورت بلندمدت اجاره دهد تا این مکان به موزه، طراحی و بافت و فروش فرش تبدیل شود و از وزارت صمت درخواست داریم که در واگذاری آن سرعت بخشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی که آثار آن برای فعالان قابل مشهود است، افزود: برخی از اقدامات باید از مرکز کشور پیگیری می شد که توسط استاندار و بنده پیگیری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: برخی از مشکلات اقتصادی استان مشکلات قانونی مثل ماشین آلات معدنی، سهمیه ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در قانون بودجه و … است و امیدواریم منتخبان مجلس شورای اسلامی استان با تیم اقتصادی کرمان همراهی کنند تا بتوانیم توسعه پایدار این خطه پرظرفیت را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: کرمان پتانسیل‌های اقتصادی زیادی در حوزه‌های انرژی پاک، معدن، گردشگری و … دارد که باید با همکاری و همدلی همه ارکان‌های استان این ظرفیت‌های را فعال کرد.

حسن زاده بیان کرد: اگر منتخبان با رای بیشتری به مجلس راه یابند می‌توانند بهتر در مجلس چانه‌زنی کنند و درخواست داریم که مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که برخی از قوانین دست و پاگیر تولیدکنندگان است و تولید خوب با کاهش تورم رابطه مستقیم دارد، تاکید کرد: شاید به قوانین جدید نیاز نداشته باشیم بلکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قوانین مزاحم را شناسایی و برطرف کنند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: برای توسعه پایدار و همه جانبه کرمان بزرگ باید همه نمایندگان استان به یکدیگر کمک کنند.

انتهای پیام




درخواست معاون استاندار از منتخبان جدید مجلس استان: با تیم اقتصادی کرمان همراهی کنید

منبع: ایـسنا
? درخواست معاون استاندار از منتخبان جدید مجلس استان: با تیم اقتصادی کرمان همراهی کنید