دخل و تصرف در طبیعت عامل اصلی خسارت ناشی از سیل

مجید سعیدی بیشترین خسارت وارد شده ناشی از سیل ماه گذشته را به دلیل دخل و تصرف در طبیعت دانست و گفت: مردم نسبت به آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها اقدام کرده و از ساخت و ساز در مسیرهای سیلابی بپرهیزند.   به گزارش فت فتو ، مجید سعیدی در سفر به شهربابک و […]

مجید سعیدی بیشترین خسارت وارد شده ناشی از سیل ماه گذشته را به دلیل دخل و تصرف در طبیعت دانست و گفت: مردم نسبت به آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها اقدام کرده و از ساخت و ساز در مسیرهای سیلابی بپرهیزند.

 
به گزارش فت فتو ، مجید سعیدی در سفر به شهربابک و بازدید از مناطق سیل زده روستای خبر و شهر دهج شهربابک با بیان اینکه حجم بالا و بی سابقه بودن سیل ماه گذشته خسارت زیادی را در استان وارد آورده است گفت: سیل اخیر بیش از چهار هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی و دام و نزدیک به سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به بخش راه و تاسیسات زیربنایی خسارت وارد شده است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان افزود: برای انجام برخی اقدامات اضطراری دولت تنخواهی در اختیار استان قرار داده که نزدیک به ۲۵ درصد آن را در اختیار بخش کشاورزی و نزدیک به ۲۰ درصد از آن به بخش راه تخصیص داده شده که بتوانند اقدامات اضطراری اولیه را انجام دهند.
 
سعیدی با بیان اینکه منتظر هستیم مصوبه دولت انشاالله صادر شود و تخصیص اعتبار صورت بگیرد که بتوانیم اقدامات تکمیلی و اصلی را انجام دهیم، ادامه داد: اولویت دولت، رییس جمهور، وزیر کشور و استان در بخش کشاورزی، آزاد سازی آب قنوات بوده که خوشبختانه توسط جهاد کشاورزی این کار صورت گرفته است.
 
وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب، حضور به موقع سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: با وجود شدت بارندگی خوشبختانه خسارت جانی انسانی در شهرستان شهربابک اتفاق نیفتاده است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: به محض ابلاغ اعتبارات و تسهیلات مربوط در بخش منازل مسکونی هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ورود خواهد کرد.
 
وی بیشترین خسارت وارد شده را به دلیل دخل و تصرف در طبیعت دانست و اظهار کرد: مردم نسبت به آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها اقدام کرده و از ساخت و ساز در مسیرهای سیلابی بپرهیزند.
 
 
انتهای پیام / شهربابک 




دخل و تصرف در طبیعت عامل اصلی خسارت ناشی از سیل

منبع:آرمـان
? دخل و تصرف در طبیعت عامل اصلی خسارت ناشی از سیل