دبستان خیرساز روستای دهنو منوجان افتتاح شد

کرمان- طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان، دبستان ۱۲ کلاسه خیر ساز حافظ، یادمان زنده یاد محمد هادی کراچیان در روستای دهنو از توابع شهرستان منوجان افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان سید مصطفی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان […]

کرمان- طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان، دبستان ۱۲ کلاسه خیر ساز حافظ، یادمان زنده یاد محمد هادی کراچیان در روستای دهنو از توابع شهرستان منوجان افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان سید مصطفی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در آئین افتتاح این مدرسه خیرساز با بیان اینکه هزینه مال در مسیر تعلیم و تربیت برکت دیگری دارد، زیرا چهره‌های اثرگذار در دنیا محصول مدارس هستند، گفت: کار خیر مدرسه سازی، مقام رفیعی را برای فرد به همراه دارد، زیرا زمینه آموزش علم و مبارزه با نادانی، بزرگترین فقر بشریت را فراهم می‌کند.

وی افزود: گذشتن از مال دنیا و پول کار ساده‌ای نیست چون زینت دنیاست که انسان را به خود جذب می‌کند و هر کس بتواند از آن بگذرد و مانند خیران آن را در مسیر علم و دانایی صرف نماید، جایگاه ممتازی دارد.

موسوی با اشاره به نقش مؤثر فضای آموزشی در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری گفت: استاندارد سازی و مقاوم سازی مدارس مهمترین راهبرد معاونت عمرانی استانداری کرمان است.

معاون عمرانی استانداری کرمان با اشاره به اختصاص ۱,۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان در سفر ریاست جمهوری گفت: خوشبختانه ساخت و تکمیل پروژه‌های آموزشی در استان کرمان با سرعت خوبی در حال انجام است.

بر پایه این گزارش دبستان ۱۲ کلاسه خیر ساز حافظ یادمان زنده یاد محمد کراچیان در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای یکهزار و ۳۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان به همت خیر خیر اندیش صدیقه فضلی بزار و بنیاد نیکوکاری مهر گیتی احداث شده است.

کد خبر ۵۹۱۲۵۲۲




دبستان خیرساز روستای دهنو منوجان افتتاح شد

منبع: مــهر
? دبستان خیرساز روستای دهنو منوجان افتتاح شد