خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان جمعیت گروه هدف که مشمول تزریق واکسن می شوند را حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۹ درصد جمعیت هدف و ۶۱ درصد جمعیت کل استان نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند. “حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۲۹ […]

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان جمعیت گروه هدف که مشمول تزریق واکسن می شوند را حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۹ درصد جمعیت هدف و ۶۱ درصد جمعیت کل استان نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

“حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۲۹ آبان ماه در یکصد و هشتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: اکنون سه هفته است وضعیت بیماری کرونا در استان تقریبا ثابت است و به طور متوسط روزانه ۶۵۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری شده اند.

وی از روند افزایشی تعداد بیماران سرپایی در استان در هفته قبل خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه استان کرمان در زمینه ابتلا به کووید۱۹، روند صعودی به خود گرفته و این یک هشدار بسیار جدی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: درصد مثبت شدن تست تشخیصی کرونای بیماران نسبت به اوج پیک پنجم کمتر شده، به طوری که اکنون درصد آن ۴۰ و در اوج پیک بیش از ۶۰ بوده است.

وی از بستری بودن ۶۴۵ بیمار در بیمارستان های استان خبر داد و بیان کرد: ۳۸۷ نفر از ۶۴۵ نفر مشکوک به کرونا و ابتلای مابقی قطعی است و ۱۲۸ نفر آنها در ICU بستری هستند.

رشیدی نژاد با تبیین آمار واکسیناسیون استان کرمان پرداخت و گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۳۱ هزار نفر نوبت اول و بیش از یک میلیون و ۵۲۷ نفر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی جمعیت گروه هدف که مشمول تزریق واکسن می شوند را حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۹ درصد جمعیت هدف و ۶۱ درصد جمعیت کل استان نوبت اول و ۵۹ درصد جمعیت هدف و ۴۶ درصد جمعیت کل استان نوبت دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در واکنش سریع، اقدام موثر و به موقع را مهم دانست و بیان کرد: تیم واکنش سریع در مقابل کرونا تشکیل داده ایم و باید بدانید که در کرمان سه تیم واکنش سریع سال هاست در حوزه های بهداشت، درمان و پشتیبانی تشکیل داده ایم.

انتهای پیام




خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا

منبع:ایـسنا
? خیز دوباره کرمان در ابتلا به کرونا