خیران کرمانی ۱۰ میلیارد تومان به خانواده زندانیان نیازمند کمک کردند 

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان از طریق خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده‌های مددجویان نیازمند استان کرمان کمک شده است. حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه ۲۸ آبان ماه در مراسم تجلیل از خیران حامی خانواده زندانیان کرمان، اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان از طریق خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده‌های مددجویان نیازمند استان کرمان کمک شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه ۲۸ آبان ماه در مراسم تجلیل از خیران حامی خانواده زندانیان کرمان، اظهار کرد: بر توانمندسازی، حرفه آموزی و رفع فقر اقتصادی و فرهنگی از خانواده زندانیان نیازمند مورد تاکید است.

وی خواستار ارائه آموزش‌های لازم برای توانمندسازی این افراد از طریق اشتغال پایدار شد و افزود: فرزند بازمانده از تحصیل نباید در بین خانواده زندانیان باشد و انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک کند همه بچه‌ها مشغول تحصیل شوند و مدارج علمی را طی کنند تا انسان‌های شایسته و آینده‌سازی برای کشور باشند.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیازمند استان کرمان، بیان کرد: خیران همیشه مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و ستاد دیه و همچنین مشکل‌گشای زندانیان و خانواده‌های آنها بوده و هستند.

حمیدی تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم زمینه جلب رحمت خدا و آرامش را در ایمان به خدا و تسلیم بودن در برابر امر پروردگار و اهل احسان بودن و نیکوکاری می‌داند. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: احسان و نیکوکاری بهترین کار است و حمایت از خانواده زندانیان امری مهم است و از نظر اسلام فردی مومن است که توجه به هم‌نوع داشته باشد.

وی اضافه کرد: فردی که محکوم به زندان می‌شود نه تنها خودش رنج زندان را می‌کشد. بلکه خانواده وی و به‌ویژه فرزندان خردسالش دچار آسیب‌های فراوانی می‌شوند و خانواده قبل از شخص زندانی، مجازات می‌شود.

وی افزود: همه وظیفه دارند در حد توان خود کمک‌های مالی و غیرمالی به خانواده‌زندانیان به‌ویژه کودکان آنها داشته باشند.

حمیدی همچنین برگزاری آیین تجلیل از خیران را در راستای فرهنگسازی امر خیر و کمک به خانواده زندانیان موثر دانست.

انتهای پیام 




خیران کرمانی ۱۰ میلیارد تومان به خانواده زندانیان نیازمند کمک کردند 

منبع: ایـسنا
? خیران کرمانی ۱۰ میلیارد تومان به خانواده زندانیان نیازمند کمک کردند