خوابگاه نیمه‌تمام علوم پزشکی رفسنجان بودجه گرفت

کرمان- فت فتو – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: با هماهنگی وزارت بهداشت مقرر شد بودجه موردنیاز برای تکمیل و تجهیز خوابگاه ملکی این دانشگاه که ساخت آن از سال ۹۶ شروع شده است تامین شود. دکتر محمدرضا حاجی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با […]

کرمان- فت فتو – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: با هماهنگی وزارت بهداشت مقرر شد بودجه موردنیاز برای تکمیل و تجهیز خوابگاه ملکی این دانشگاه که ساخت آن از سال ۹۶ شروع شده است تامین شود.

دکتر محمدرضا حاجی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به سفر ۲ روز پیش خود و همکارانش به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه جذب بودجه تجهیز خوابگاه دانشجویی این دانشگاه گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال برای تجهیزات و تأسیسات خوابگاه تازه تأسیس با ظرفیت ۲۶۰ نفر نیاز است که از سوی وزارتخانه تأمین می شود.

به گفته وی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اینک ۲ هزار و ۳۳۰ دانشجوی در حال تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، آزمایشگاهی و دیگر رشته ها دارد.

وی افزود: این دانشجویان در خوابگاه های مشارکتی، ملکی و اجاره ای مستقر می شوند و تحصیل می کنند.

حاجی زاده در ادامه با تشریح وضعیت خوابگاه های مشارکتی، ملکی و اجاره ای این دانشگاه و شرایط اسکان دانشجویان در آنها احداث یک واحد خوابگاه برای دانشجویان را الزامی دانست و گفت: ساخت یک واحد خوابگاه ویژه آقایان در سال ۹۶ آغاز شده که تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و ۲۵۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است که تأسیسات و تجهیزات آن خریداری و نصب شوند.

وی عنوان کرد: ۲ روز پیش نشستی با معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با هدف جذب این بودجه برگزار که در این دیدار قرار شد بودجه موردنیاز توسط صندوق رفاه دانشجویان زیرمجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارتخانه و بانک رفاه تأمین شود.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

خدمات بهداشت و درمان در استان کرمان از طریق چهار دانشگاه کرمان، بم، رفسنجان و جیرفت و یک دانشکده علوم پزشکی سیرجان ارائه می شود.




خوابگاه نیمه‌تمام علوم پزشکی رفسنجان بودجه گرفت

منبع:ایرنـا
? خوابگاه نیمه‌تمام علوم پزشکی رفسنجان بودجه گرفت