خلق حماسه عظیم مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم با حضور خود در میدان پشتیبانی و حمایت از نظام دشمن را ناکام گذاشتند، گفت: خلق حماسه عظیم مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند. – اخبار استانها – محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه مردم استان […]

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم با حضور خود در میدان پشتیبانی و حمایت از نظام دشمن را ناکام گذاشتند، گفت: خلق حماسه عظیم مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند.

– اخبار استانها –

محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه مردم استان کرمان روز گذشته و در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن، مثل همیشه حماسه بزرگی را خلق کردند، اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب، نظام و رهبری، دشمن را مبهوت و  دوستان اسلام و انقلاب را خوشحال کرد.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار استان کرمان روز گذشته همچون مردم سایر نقاط کشور عزیزمان کار بسیار بزرگی را انجام دادند، گفت: در روزهایی که دشمن به دنبال این بود که از کوچکترین کاهلی و کوتاهی برای رسیدن به اهداف شوم خود سوء استفاده کند، مردم ما با حضور خود در میدان پشتیبانی و حمایت از نظام دشمن را ناکام گذاشتند.

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم ما امسال در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بیشتر همه سال‌ها حضور خود را نشان دادند، افزود: امسال شاهد حضور جمعیت زیادی از مردم بودیم؛ گروه‌ها، اقشار و همه آحاد ملت از پیر و جوان و کودک و بزرگ به میدان آمده بودند و حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه این حضور با شکوه و این حماسه عظیم، مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند، تصریح کرد: در تمامی سال‌های پس از انقلاب شاهد بودیم که مردم ما در همه عرصه‌هایی که نظام اسلامی به آنها نیاز داشته، چه در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و چه در راهپیمایی‌ها و دیگر عرصه‌ها در صحنه حمایت از نظام و انقلاب حضور داشته و پیشتاز بودند.

امام جمعه کرمان: مسئولان در خدمت به مردم چیزی کم نگذارند

فداکار با بیان اینکه مردم ما همواره با حضور خود فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند، تاکید کرد: مسئولان باید قدردان این حضور حماسی باشند و بدانند که امروز این وظیفه ما مسئولان است که مسئولیت خود را در قبال ایثار و وظیفه شناسی مردم انجام دهیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان، بیان کرد: انتظار داریم که کارها در استان با روند و سرعت بیشتری پیش برود، اما محدودیت‌هایی که وجود دارد و شاخص‌هایی که در خارج از محدوده کاری ما وجود دارد بر روند کار ما اثر می‌گذارد و باید ‌تلاش کرد هر کارها هر چه سریع‌تر پیش برود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ظرفیت کار بیشتری در استان کرمان وجود دارد، افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا هر چه سریع‌تر کارها را پیش برویم و به وظایف خود در قبال این مردم بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




خلق حماسه عظیم مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند

منبع: تسنــیم
? خلق حماسه عظیم مردم در ۲۲ بهمن مسئولیت خدمتگزاران نظام را بیشتر و سخت‌تر می‌کند