خط قرمز سپاه؛ ولایت مطلقه فقیه و نظرات و دیدگاه‌های امامین انقلاب است

منصور الهی گفت: سپاه پاسداران از بدو تشکیل و طی دوران ۴۳ ساله انقلاب برای خوش آمد گویی، تعریف و تمجید جریان‌ها و گروه های سیاسی در میدان دفاع و خدمت رسانی نیامده و تنها به تکلیف الهی خود عمل کرده است. به گزارش فت فتو؛ منصور الهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره […]

منصور الهی گفت: سپاه پاسداران از بدو تشکیل و طی دوران ۴۳ ساله انقلاب برای خوش آمد گویی، تعریف و تمجید جریان‌ها و گروه های سیاسی در میدان دفاع و خدمت رسانی نیامده و تنها به تکلیف الهی خود عمل کرده است.

به گزارش فت فتو؛ منصور الهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در روزهای اخیر در خصوص وضعیت مدیریت استان و شیطنت هایی که برخی از افراد معلوم الحال داشتند، گفت: این اظهارات یک بار دیگر به افکار عمومی یادآوری کرد که خط قرمز سپاه، ولایت مطلقه فقیه و نظرات و دیدگاه های امامین انقلاب است و مهم رضایت مردم است چرا که رضایت خداوند متعال را در پی دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: سپاه پاسداران از بدو تشکیل و طی دوران ۴۳ ساله انقلاب برای خوش آمد گویی، تعریف و تمجید جریان‌ها و گروه های سیاسی در میدان دفاع و خدمت رسانی نیامده و تنها به تکلیف الهی خود عمل کرده است و در تمامی عرصه ها تا پای جان از کیان انقلاب اسلامی و دین دفاع جانانه کرده و بر دوست و دشمن پوشیده نیست و حتی مخالفان و دشمنان را به تحسین وا داشته است.

وی بیان کرد: امروز در عرصه جهاد تبیین و فعالیت های جهادی از جمله حضور در هنگام حوادث غیرمترقبه، ‌آبرسانی، جاده سازی و غیره از هیچ گونه کمکی به محرومان دریغ نکرده است؛ اما به نظر می رسد دشمنان و عوامل بیمار داخلی که به دنبال قبضه قدرت و مسئولیت ها هستند و در راستای خدمت به ملت قدمی بر نمی دارند در تلاشند این نهاد ارزشی را نیز از ادامه خدمت رسانی به محرومان نا امید سازند.

الهی ابراز کرد: سپاه آنگونه که فرمانده خدوم و ولایتمدار سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرده، امام امروز و دیروز را یکسان دیده و فرامین امام خامنه ای را همان دستورات امام راحل دانسته و جان تثار رهبری عزیز خو اهند بود و اگر کسانی با انقلاب ولایت زاویه داشته باشند هرگز مورد توجه سپاه انقلابی نخواهند بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: قاطعیت و شفافیت سخنان سردار معروفی در خصوص سیاسی کار نبودن سپاه هم موضوع دیگری است که به صراحت اعلام کردند؛ همچنین حمایت از جوانان انقلابی که بایستی مدیریت استان را در راستای گام دوم انقلاب هدایت کرده و به اندیشه های بلند رهبری عزیز جامه عمل بپوشند که ارزش به جوانان و بها دادن به آنان هم به دلیل روحیه جهادی باعث پیشرفت و‌ حل معضلات استان خواهد شد.

انتهای پیام/




خط قرمز سپاه؛ ولایت مطلقه فقیه و نظرات و دیدگاه‌های امامین انقلاب است

منبع: دانــا
? خط قرمز سپاه؛ ولایت مطلقه فقیه و نظرات و دیدگاه‌های امامین انقلاب است