خطیب جمعه کرمان: کارگزاران کاستی‌های گذشته را در خدمت به مردم جبران کنند

کرمان- فت فتو- امام جمعه موقت کرمان در عین حال که تاکید کرد معترضان اجازه موج سواری را به دشمنان ندهند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند اظهارداشت: به همه دست اندرکاران، خدمتگزاران و کارگزاران نظام نیز توصیه می کنیم کاستی های گذشته را جبران و به ملت خدمت کنند. به گزارش خبرنگار […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه موقت کرمان در عین حال که تاکید کرد معترضان اجازه موج سواری را به دشمنان ندهند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند اظهارداشت: به همه دست اندرکاران، خدمتگزاران و کارگزاران نظام نیز توصیه می کنیم کاستی های گذشته را جبران و به ملت خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام امان الله علیمرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان واقع در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی حکومت، رعایت حال مردم و خدمات رسانی مناسب به آنان است.

خطیب جمعه کرمان در عین حال با بیان اینکه مطالبه و اعتراض حق مردم است گفت: کسانی که مطالبه و اعتراض دارند، صف خود را باید از اغتشاشگران جدا کنند و اجازه موج سواری به دشمنان را ندهند.
حجت الاسلام علیمرادی افزود: به برخی جوانان نصیحت می کنم اگر بخواهند به خطا بودن رفتارشان پی ببرند، این را بدانند که منادی این رفتارها آمریکای آتش افروز و جنایتکار است.

وی تصریح کرد: دشمنان همیشه دست به جنایت می زنند و باید مواظب باشیم در خدمت شیاطین قرار نگیریم.
خطیب جمعه کرمان اظهار داشت: اشخاصی که به اغتشاش اقدام، علیه نظام فعالیت می کنند و دست به تخریب اموال عمومی می زنند بدانند که جهنمی و رفتارشان مایه خواری خودشان خواهد بود.
وی با بیان اینکه آیا اغتشاشگران می پسندند کسی این رفتار را با آنان و اموال شان انجام دهد، توصیه کرد که این دسته از افراد دست از این رفتارهای خود بردارند.
خطیب جمعه کرمان در ادامه با بیان اینکه این حوادث به نفع انقلاب و نظام تمام می شود تاکید کرد: ملت، دولت، حوزه علمیه و گروه های سیاسی باید با یکدیگر متحد باشند.

وی همچنین با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان در هفته گذشته بیان کرد: مردم شریف استان کرمان حضور باشکوهی در بیعت با نظام، انقلاب و رهبری داشتند و از آمریکای آتش افروز اعلام انزجار کردند.




خطیب جمعه کرمان: کارگزاران کاستی‌های گذشته را در خدمت به مردم جبران کنند

منبع: ایرنـا
? خطیب جمعه کرمان: کارگزاران کاستی‌های گذشته را در خدمت به مردم جبران کنند