خسارات وارده به سالن هلال احمر سنگین است/ علت حادثه هنوز در دست بررسی است

محمدرسول جهانشاهی گفت:  هنوز از میزان خسارات  آتش سوزی در سالن اجتماعات ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان کرمان مشخص نشده است، و علت اصلی حادثه در دست بررسی است گرچه خسارات وارده در کانون اتش سوزی سنگین تر بوده است. محمدرسول جهانشاهی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمان در گفت و گو با […]

محمدرسول جهانشاهی گفت:  هنوز از میزان خسارات  آتش سوزی در سالن اجتماعات ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان کرمان مشخص نشده است، و علت اصلی حادثه در دست بررسی است گرچه خسارات وارده در کانون اتش سوزی سنگین تر بوده است.

محمدرسول جهانشاهی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمان در گفت و گو با “فت فتو” اذعان کرد:  هنوز از میزان خسارات  آتش سوزی در سالن اجتماعات ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان کرمان مشخص نشده است، و علت اصلی حادثه در دست بررسی است گرچه خسارات وارده در کانون اتش سوزی سنگین تر بوده است.

وی با بیان اینکه سالن اجتماعات بسته بوده و از زمان شکل گیری آتش تا اطلاع رسانی به آتش نشانی زمانی زیادی گذشته بود و زمانی به سازمان اتش نشانی اعلام شد که اتش گسترش کافی را گرفته بود.

جهانشانهی اذعان کرد: ساعت ۱۱:۱۰  امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش و شعله های آتش ساعت ۱۲:۳۰ به صورت کامل اطفا و پاکسازی شد.

وی اظهارداشت: ۹ دستگاه خودرو از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان و سه دستگاه از شهرداری اختیار آباد، شهرک صنعتی و نیز یک خودرو نیز از فرودگاه کرمان برای مهار آتش اعزام شدند.

جهانشاهی با اشاره به تلاش آتش نشانان برای کنترل آتش گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات نداشت اما خسارت مالی آن سنگین گزارش شده است و این مهار به وسیله ۴۰ آتش نشان صورت گرفت.

وی عنوان کرد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

مهدی نوربخش مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در خصوص این اتفاق گفت: خسارت مالی ناشی از آتش سوزی در ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان کرمان سنگین و به نظر می رسد ، علت آن اتصالی برق و تاسیسات بوده است.

وی ادامه داد: بخش های وسیعی از ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر واقع در خیابان هلال احمر شهر کرمان در آتش سوخته است.

رضا فلاح مدیر جمعیت هلال احمر کرمان گفت: بروز این آتش‌سوزی براثر اتصالی و کارهای تاسیساتی در سالن آمفی تئاتر ساختمان هلال احمر بوده و به علت بی دقتی، دیواره سالن آمفی تئاتر که جنس چوبی داشته دچار آتش‌سوزی و ایجاد دود زیادشد، همچنین باعث سرایت آتش‌سوزی به دیگر نقاط ساختمان  نیز شده است.

وی افزود:خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشته است و میزان خسارات مالی نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/ طهماسبی




خسارات وارده به سالن هلال احمر سنگین است/ علت حادثه هنوز در دست بررسی است

منبع:آرمـان
? خسارات وارده به سالن هلال احمر سنگین است/ علت حادثه هنوز در دست بررسی است