خدمت رسانی موکب بخش یزدان آباد در مشهد مقدس

موکب صاحب الزمان (عج) بخش یزدان آباد همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر خدمات متنوعی به زائران در شهر مشهد مقدس ارائه می‌کند. علی مرادی مسئول موکب حضرت صاحب الزمان (عج) در گفت و گو با خبرنگار . فت فتو از کرمان، گفت: موکب صاحب الزمان (عج) از جمله مواکبی است که سابقه چند ساله در ارائه خدمات […]

موکب صاحب الزمان (عج) بخش یزدان آباد همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر خدمات متنوعی به زائران در شهر مشهد مقدس ارائه می‌کند.

علی مرادی مسئول موکب حضرت صاحب الزمان (عج) در گفت و گو با خبرنگار . فت فتو از کرمان، گفت: موکب صاحب الزمان (عج) از جمله مواکبی است که سابقه چند ساله در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی درمسیر نجف به کربلا را دارد.

او تصریح کرد: موکب صاحب الزمان (عج) بخش یزدان آباد قرار است به مدت یک هفته تا پایان ماه صفر و همزمان با شهادت امام رضا (ع) در جوار بارگاه منور رضوی به زائران و مجاوران خدمات رسانی کند.

مرادی ضمن اشاره به خدمات متنوع این موکب افزود: این موکب با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی خدماتی از جمله توزیع غذای گرم، نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان وعده، خدمات تعمیر کفش و تعمیر موبایل ارائه خواهد کرد.

او بیان داشت: این موکب با حمایت مردم بخش یزدان آباد اداره می‌شود و کاملا مردم محور می‌باشد.

مرادی با بیان اینکه هر کس در راه ائمه اطهار گام بر می‌دارد آخرت خود را آباد کرده است گفت: کسانی که این مواکب را برپا می‌کنند قدر و منزلت این کار را می‌دانند و آگاه هستند که این امر سعادت بشری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ی




خدمت رسانی موکب بخش یزدان آباد در مشهد مقدس

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? خدمت رسانی موکب بخش یزدان آباد در مشهد مقدس