خبری از ریزش کوه در محورهای جنوب کرمان به هرمزگان گزارش نشده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: هیچگونه خبری مبنی بر ریزش کوه و مسدود شدن مسیر در محورهای این منطقه به سمت هرمزگان گزارش نشده است. به گزارش فت فتو؛ مسعود جمیلی به وقوع زمین لرزه در استان هرمزگان (همجوار جنوب کرمان) اشاره و عنوان کرد: گشت های راهداری […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: هیچگونه خبری مبنی بر ریزش کوه و مسدود شدن مسیر در محورهای این منطقه به سمت هرمزگان گزارش نشده است.

به گزارش فت فتو؛ مسعود جمیلی به وقوع زمین لرزه در استان هرمزگان (همجوار جنوب کرمان) اشاره و عنوان کرد: گشت های راهداری تمام محورهای منتهی به هرمزگان را بررسی کرده اند و هیچگونه خسارت به محورها و ریزش کوه و ترانشه در محورهای جنوب کرمان تاکنون گزارش نشده است.

وی از آماده باش نیروهای راهداری و دستگاه‌های سنگین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: مجموعه نیروها و تجهیزات معاونت راه‌ها و دستگاه‌های سنگین راهداری، مرکز مدیریت راه‌ها و ادارات شهرستان‌های هفتگانه این اداره کل در آماده باش کامل هستند.

جمیلی اظهار داشت: با توجه به احتمال پس لرزه های پس از این زلزله و نزدیکی جنوب کرمان به استان زلزله زده هرمزگان و مناطق کوهستانی این محور، هنگام تردد از این جاده ها جوانب احتیاط را رعایت کنند.




خبری از ریزش کوه در محورهای جنوب کرمان به هرمزگان گزارش نشده است

منبع:بــرنا
?
خبری از ریزش کوه در محورهای جنوب کرمان به هرمزگان گزارش نشده است