خاکی شدنِ لباس‌ها در این مکان آرزوی قشنگی‌ست

یک زائر اولی راهیان نور گفت: اینجا تنها جایی‌ست، که خستگی معنا ندارد و خاکی شدنِ لباس‌ها آرزوی هر شخصی است که در این مکان معنوی قدم گذاشته است. سید مهدی میرتاج الدینی یکی از دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو» گفت: من اولین بار […]

یک زائر اولی راهیان نور گفت: اینجا تنها جایی‌ست، که خستگی معنا ندارد و خاکی شدنِ لباس‌ها آرزوی هر شخصی است که در این مکان معنوی قدم گذاشته است.

سید مهدی میرتاج الدینی یکی از دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو» گفت: من اولین بار است که به این اردو اعزام شدم، وقتی به این اردوی معنوی رفتم متوجه سیره شهدای دفاع مقدس شدم.

وی افزود: من قبل از اینکه به اردوی راهیان نور بروم درباره شهدا و جنگ‌هایی که در آن شرکت داشتند شنیده بودم ولی آن‌ها را خوب درک نمی‌کردم.

میرتاج الدینی گفت: خدا را شکر که چنین موقعیتی فراهم شده که من به این سفر معنوی بروم تا مظلومیت، رشادت‌ها و مقاومت‌های شهدا را درک کنم و آنها را الگو و مسیر راه خود قرار دهم تا راه را گم نکنم.

زائر اولی بیان کرد: شهدا جان خویش را فدا کردند که امروز ما این آرامش را داشته باشیم و این خودش خیلی کار بزرگی است و ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدا از جان خود و از لذت‌های دنیوی گذشتند.

وی تصریح کرد: اینجا تنها جاییست، که خستگی معنا ندارد و خاکی شدنِ لباس‌ها آرزوی هر شخصی است که در این مکان معنوی قدم گذاشته است.

میرتاج الدینی تاکید کرد: من به‌ تمامی افرادی که تا به‌ حال به این مناطق سفر نکردند پیشنهاد می‌کنم که حتماً از این مناطق بازدید کنند و ببینند که حضور در این مناطق، چه لذتی دارد.

وی اظهار کرد: مناطق عملیاتی نقاط بکری هستند که در جای جای آن، می‌توان عطر و رنگ شهدا را حس کرد و دید.

زائر اولی ادامه داد: پایم را بر روی خاکی گذاشتم که روزی شهیدان ما در آن روز‌ها برای آینده ما به شهادت رسیدند، شلمچه را همچون قبرستان عاشقانی دیدم که برای عشق به وطن جان خود را فدا کردند.

میرتاج الدینی گفت: قبل از این سفر به این اندازه به جوانمردی و از خود گذشتگی شهدا پی نبرده بودم، خودم را در برابر عظمت شما هیچ چیز نمی‌بینم.

وی افزود: راهیان نور سفری است که انسان در ان از غم به دور است و احساس نزدیکی به خود و شهدای گرانقدر را دارد و جایی که خاک هم با انسان سخن می‌گوید و با گوشت و خون و روح و جان در می‌آمیزد، گویی که خاک جان دارد و با ما سخن می‌گوید.

زائر اولی در پایان گفت: قبل از آمدن نمی‌دانستم شهدا چه کسانی هستند، اما حال، پاسدار شهدایی هستم که با جان فشانی خود زندگی یک ملت را دگرگون کردند.

انتهای خبر/ تاج الدینی

 




خاکی شدنِ لباس‌ها در این مکان آرزوی قشنگی‌ست

منبع:آرمـان
? خاکی شدنِ لباس‌ها در این مکان آرزوی قشنگی‌ست