خانه به خانه برای حضور پرشور مردم در انتخابات تبلیغ می‌کنم

مادر شهید محمود توکلی گفت: خانه به خانه می‌روم و هم ولایتی‌های خود در روستای جور را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنم تا دشمن بفهمد ما رهبر و انقلاب خود را دوست داریم و فریب حرف‌های دروغ آنها را نمی‌خوریم. سکینه محمدحسنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» گفت: […]

مادر شهید محمود توکلی گفت: خانه به خانه می‌روم و هم ولایتی‌های خود در روستای جور را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنم تا دشمن بفهمد ما رهبر و انقلاب خود را دوست داریم و فریب حرف‌های دروغ آنها را نمی‌خوریم.

سکینه محمدحسنی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» گفت: با توجه به کهولت سن و ناتوانی خانه خانه می‌روم و هم ولایتی‌های خود در روستای جور را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنم تا دشمن بفهمد ما رهبر و انقلاب خود را دوست داریم و فریب حرف‌های دروغ آنها را نمی‌خوریم.

وی که مادر شهید محمود توکلی است، گفت: حدود ۸۰ سال سن دارم اما بهترین دوران زندگی خود را در انقلاب اسلامی سپری کردم چون از دردها، رنج‌ها و سختی‌های گذشته خبری نیست و امکانات خوبی دارم‌.

وی ادامه داد: من ۱٠ فرزند داشتم که دو نفر از آنان فوت کردند و‌ محمود هم شهید شد و هفت فرزند دیگرم زنده‌اند که ۴ نفر از فرزندانم در دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شدند تا من غم را در چهره امام خمینی (ره) نبینم.

مادر شهید توکلی افزود: سفارش دارم مردم در انتخابات شرکت کنند به بهترین فرد که دلش برای مردم و انقلاب می‌سوزد، رأی بدهند تا انقلاب قوت بگیرد چون حضرت آقا سفارش کردند که مردم رای بدهند.

وی تاکید کرد: من سردار سلیمانی را از نزدیک ندیدم فقط چهره نورانی او را از تلویزیون دیدم درحال‌حاضر سردار دل، ها مونس و همراه زمان تنهایی من و همسرم است.‌

سکینه محمدحسنی ادامه داد: در همه حال برای شادی روح شهید سلیمانی دعا می‌کنم  نیمه‌های شب برای شادی روحش صلوات می‌فرستم و هر صبح به شهید سلیمانی سلام می‌کنم چون شهید سلیمانی تا آخرین نفس در کنار رهبر و گوش به فرمانش بود و بی ادعا خدمت کرد.
وی خاطر نشان کرد: همواره برای سلامتی رهبر انقلاب نذر صلوات بر می‌دارم و با توجه به کهولت سن و ناتوانی خانه به خانه می‌روم و هم ولایتی‌های خودم را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنم تا دشمن بفهمد ما رهبر و انقلاب خود را دوست داریم و فریب حرف‌های دروغ آنها را نمی‌خوریم. 

انتهای خبر/ن




خانه به خانه برای حضور پرشور مردم در انتخابات تبلیغ می‌کنم

منبع:آرمـان
? خانه به خانه برای حضور پرشور مردم در انتخابات تبلیغ می‌کنم