خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی رفسنجان چقدر در مصرف برق صرفه‌جویی کرد؟

فت فتو/کرمان مدیر امور برق شهرستان رفسنجان گفت: با همکاری کشاورزان، روزانه بین ۱۵ تا ۱۷ مگاوات در رفسنجان، ۱۰ تا ۱۴ مگاوات در بخش نوق و ۴ تا ۵ مگاوات در بخش کشکوئیه در مصرف برق صرفه جویی می شود. “محمدرضا یوسفی” در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: مدیریت مصرف برق همه ساله توسط […]

فت فتو/کرمان مدیر امور برق شهرستان رفسنجان گفت: با همکاری کشاورزان، روزانه بین ۱۵ تا ۱۷ مگاوات در رفسنجان، ۱۰ تا ۱۴ مگاوات در بخش نوق و ۴ تا ۵ مگاوات در بخش کشکوئیه در مصرف برق صرفه جویی می شود.

“محمدرضا یوسفی” در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: مدیریت مصرف برق همه ساله توسط وزارت نیرو انجام می‌شد که امسال برای اینکه رضایتمندی عمومی بیشتر شده و صرفه‌جویی بیشتری انجام شود در هیئت وزیران مطرح و هر وزارتخانه موظف شد مدیریت مصرف در سطح وزارتخانه و ادارات متبوع خود را پیگیری کند تا پیک تابستان طی شود.

وی بیان کرد: بر این اساس وزارت کشور ساعات اداری را کاهش داد و صنایع کشور نیز بر اساس مگاوات مورد نیاز در طول هفته خاموشی را اعمال می‌کنند.

مدیر امور برق رفسنجان با بیان اینکه در مدیریت مصرف برق، رفسنجان به دو حومه غربی و شرقی تقسیم بندی شده است، افزود: روزانه برق چاه‌موتورهای کشاورزی از ۱۲ ظهر تا ۱۸ بعدازظهر قطع می‌شود و در همین راستا نیز هفته گذشته برق چاه‌موتورهای حومه شرقی و در هفته جاری حومه غربی قطع می‌شود و این روال تا گذر از پیک تابستان ادامه دارد.

یوسفی با بیان اینکه برق صنایع رفسنجان نیز روزهای دوشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۶ صبح روز بعد قطع می شود که البته برخی صنایع این زمان خاموشی را در طول هفته توزیع کرده‌اند، تصریح کرد: می‌توانیم بگوئیم با همکاری که صورت گرفته در تابستان امسال تا حدود ۹۰ درصد خاموشی نداشته باشیم.

یوسفی اضافه کرد: با توجه به همکاری بسیار خوب کشاورزان و صنایع در مدیریت مصرف، از شهروندان تقاضا داریم آنها نیز همکاری لازم را در مصرف برق داشته باشند تا پیک تابستان را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام




خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی رفسنجان چقدر در مصرف برق صرفه‌جویی کرد؟

منبع: ایـسنا
? خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی رفسنجان چقدر در مصرف برق صرفه‌جویی کرد؟