حضور ۷ کرمانی در مسابقات کاپ آزاد جهانی

۷ ورزشکار کرمانی در قالب تیم منتخب انجمن کیک بوگسینگ واکو ایران در رقابت‌های کاپ آزاد جهانی حضور دارند. مسابقات WAKO World Kickboxing Cup Turkish Open (کاپ آزاد جهانی) از دیروز با حضور ۳ هزار و ۲۰۰ ورزشکار از ۴۳ کشور جهان در دو بخش آقایان و بانوان بر روی ۱۰ تخته تاتامی و ۱۰ […]

۷ ورزشکار کرمانی در قالب تیم منتخب انجمن کیک بوگسینگ واکو ایران در رقابت‌های کاپ آزاد جهانی حضور دارند.

مسابقات WAKO World Kickboxing Cup Turkish Open (کاپ آزاد جهانی) از دیروز با حضور ۳ هزار و ۲۰۰ ورزشکار از ۴۳ کشور جهان در دو بخش آقایان و بانوان بر روی ۱۰ تخته تاتامی و ۱۰ رینگ در استانبول ترکیه  آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تیم منتخب انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران متشکل از تعدادی ورزشکاران عضو تیم ملی و منتخب استان‌ها به سرمربیگری احمد انجدانی و سرپرستی علی عبدی به این مسابقات اعزام شده است.

حامد مکی، اکرم نریمانی و نگین ایرانمنش قهرمان کشور و عضو تیم ملی و علی نصیری، تینا مرادی و مهسا خجسته منتخب استان و عضو تیم منتخب انجمن کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران و مهدیه جوشایی مربی منتخب بانوان به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت ها حضور دارند.

انجمن کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران به ریاست ناصر نصیری متولی ورزش کیک بوکسینگ است که حق حضور در بازی‌ها و گیمز‌های معتبر را دارد.

 

فت فتو کرمان کرمان




حضور ۷ کرمانی در مسابقات کاپ آزاد جهانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? حضور ۷ کرمانی در مسابقات کاپ آزاد جهانی