حضور هنرمندان صنایع‌دستی کرمان در رویداد بین‌المللی ساری

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل‌از روابط عمومی‌ میراث فرهنگی، کاظم حسین‌زاده، معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور هنرمندان صنایع‌دستی این استان در رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ اردیبهشت‌ماه در استان مازندران خبر داد. حسین‌زاده بیان کرد: هنرمندان رشته‌های پته‌دوزی و […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل‌از روابط عمومی‌ میراث فرهنگی، کاظم حسین‌زاده، معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور هنرمندان صنایع‌دستی این استان در رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ اردیبهشت‌ماه در استان مازندران خبر داد.

حسین‌زاده بیان کرد: هنرمندان رشته‌های پته‌دوزی و البسه محلی در این رویداد جهانی حضور خواهند داشت تا آثار هنری هنرمندان این خطه را به معرض نمایش و فروش بگذارند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: با توجه به حضور مهمانان بین‌المللی در این رویداد، دوخت البسه محلی و همچنین پته به صوررت تولید زنده خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور هنرمندان صنایع‌دستی استان کرمان در نمایشگاه‌ها و رویدادهای ملی و بین‌المللی از اولویت‌های معاونت صنایع‌دستی این استان است که رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ فرصت خوبی در این زمینه است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور سفرای کشورهای عضو اکو در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام




حضور هنرمندان صنایع‌دستی کرمان در رویداد بین‌المللی ساری

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? حضور هنرمندان صنایع‌دستی کرمان در رویداد بین‌المللی ساری