حضور مردم در صحنه‌های مختلف، قدرت معنوی نظام را نمایش می‌دهد

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با حضور مردم در صحنه‌های مختلف، قدرت معنوی نظام اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و اگر مردم نبودند، نظام این سرنوشت را نداشت و پشتیبانی و حمایت مردم برکات زیادی دارد. حسین انجم شعاع امروز ۱۵ مردادماه در نشست خبری با اشاره به ۱۲ مرداد […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با حضور مردم در صحنه‌های مختلف، قدرت معنوی نظام اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و اگر مردم نبودند، نظام این سرنوشت را نداشت و پشتیبانی و حمایت مردم برکات زیادی دارد.

حسین انجم شعاع امروز ۱۵ مردادماه در نشست خبری با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: دو تفکر ابتدای انقلاب در کشور وجود داشت، یکی اینکه مردم کارشان به حکومت و مسائل دیگر نباشد و لیبرال ها و نهضت آزادی چنین تفکری داشتند که مردم بعد از پیروزی انقلاب کنار بروند.

وی افزود: تفکر مقابل، مذهبی‌ها و … معتقد بودند مردم صاحب انقلاب هستند و باید در صحنه‌های مختلف حضور داشته و پشتیبانی کنند. دلیلشان این بود که هویت انقلاب دینی، مذهبی و علوی است که قطعا در دنیا مخالفان بسیاری پیدا می‌کند و استکبار و در راس آن امریکا هیچوقت انقلاب اسلامی و شیعی را نمیپذیرند لذا برای تداوم آن باید مردم باشند و در عمر بیش از چهار دهه انقلاب دیدیم مردم همواره با حضور خود همه مشکلات، جنگ و توطئه‌ها را حل کردند.

انجم شعاع تصریح کرد: اگر حضور مردم نبود، انقلاب به شش ماهگی خود نمی‌رسید و اگر ادامه یافت به دلیل تدبیر بزرگان انقلاب از جمله آیت الله بهشتی و مطهری بود و ثمرات حضور مردم را می‌بینیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: کار شورا، برنامه‌ریزی برای حضور مردم در مراسم ملی و مذهبی و انسجام بخشی است تا این حضور نظم، تشکیلات، انعکاس و اطلاع‌رسانی خوبی داشته باشد، شورا در طول ۴۳ سال فعالیت توانسته این وظیفه را به خوبی انجام بدهد.

وی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بستر را فراهم می‌کند تا مردم حضور خود را اعلام کنند و مهم ترین مراسم ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن و از مراسم مذهبی نیمه شعبان و عید غدیر و … را داریم و شاهد هستیم که مردم علی‌رغم مشکلات، به خاطر اعتقادشان جایی که احساس می‌کنند به حضورشان نیاز است، می‌آیند و همه باید قدر این مردم را بدانیم و مسئولان بیشتر تلاش کنند تا مشکلات مردم حل شود.

انجم شعاع تصریح کرد: شورای هماهنگی به عنوان یک نهاد انقلابی، مستقل است و هیچ وقت جناحی عمل نکرده‌ایم. همه ظرفیت‌ها را پای کار می‌آوریم و در شورا به روی همه تفکرات باز بوده تا مراسم و فعالیت‌های مربوط به انقلاب به خوبی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه با اشاره به برکات حضور مردم در مراسم ملی و مذهبی بیان کرد: آنچه که دشمن همواره تبلیغ می‌کند که مردم با نظام نیستند، وقتی مردم در مراسم و راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند، توطئه دشمن خنثی می‌شود و دشمنان می‌دانند ضربه‌ای که می‌خورند از دین است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم  در صحنه‌های مختلف موجب ایجاد وحدت و همدلی و نشاط در جامعه می‌شود، گفت: با حضور مردم در صحنه، قدرت معنوی نظام اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و اگر مردم نبودند، نظام این سرنوشت را نداشت و پشتیبانی و حمایت مردم برکات زیادی دارد.

انتهای پیام




حضور مردم در صحنه‌های مختلف، قدرت معنوی نظام را نمایش می‌دهد

منبع: ایـسنا
? حضور مردم در صحنه‌های مختلف، قدرت معنوی نظام را نمایش می‌دهد